פיתוח תכנים לאתרי אינטרנט ורשתות חברתיות; כתיבת מאמרים, תחקירים, ראיונות, ניוזלטרים, כתבות ותסריטים; הפקת סרטונים, סרטי אנימציה, אינפוגרפיקות; עריכת מאמרים וכתבות ועריכה לשונית; יצירת תוכן דיגיטלי בשיטת inbound marketing היוצר engagement עם קהלי היעד; פתרונות תוכן יצירתיים ל
ניהול תוכן: האתגר הגדול של שיווק דיגיטלי
מה זה בעצם "תוכן"? הכול: פוסטים, כתבות, מאמרים, דפי אינטרנט, כלים דיגיטליים, תמונות, אינפוגרפיקות, סרטוני וידיאו – כל אלה הם סוגים שונים של תוכן.
כמעט כל עסק או ארגון משתמש בתוכן לצורכי השיווק שלו. כך, למשל, 82% מהעסקים בארה"ב משתמשים בתוכן כחלק מאסטרטגיית השיווק שלהם, ורואים בו חלק מההצלחה העסקית.
יש עסקים שלוקחים את זה צעד קדימה והופכים ל"מו"לתג" – Brand Publisher. ארגונים ועסקים אלה מצליחים להדביק אליהם קהלים רלוונטיים לאורך זמן, ללוות אותם במסע הצרכני ולהפוך אותם מזרים למתעניינים, ממתעניינים ללקוחות, ומלקוחות ללקוחות נאמנים שהופכים לחלק מסיפורו של המותג.
ניהול מערך תוכן שמביא תוצאות שיווקיות ועסקיות אינו פשוט. מפלצת התוכן הצרכנית רעבה תמיד, וכדי להשביע אותה חייבים תכנון אסטרטגי מדויק של התפריט ויישום ברמה גבוהה במיוחד באופן רציף. כדי לעשות זאת חייבים תכנון חכם של תוכנית עבודה בהתאם לעקרונות "פירמידת התוכן" המאפשרת לבנות תמהיל סוגי תכנים ותדירויות בהתאם לתקציב הנתון.
ניהול תוכן במתודולוגיה עיתונאית: שיטת הדסקים
ניהול והפקת התוכן במתכנה נעשים על בסיס מתודולוגיה עיתונאית. מערכת התוכן שלנו כוללת תחקירנים, כותבים, עורכים, גרפיקאים, צלמים ועורכים לשוניים. המערכת מחולקת לדסקים לפי תחומים: דסק מדע ורפואה, דסק הנדסה וטכנולוגיה, דסק אקדמיה וחינוך, דסק תיירות ופנאי, דסק פיננסי כלכלי, דסק תחבורה ורכב, דסק מגזר שלישי ועוד. לכל דסק עורך ראשי בעל רקע עיתונאי, כותבים קבועים במשרה מלאה ומערך כותבים מקצועי נוסף המגבה אותם בהתאם לצרכים השונים.
בדיוק כפי שעורך עיתון מתחיל את משימותיו כאשר הוא יודע מהי רוח העיתון, כמה מדורים יש בו ובאיזו תדירות הוא יוצא לאור – כך מנהל כל דסק יודע, בהתאם לאסטרטגיה שנקבעה, מה תוכנית התוכן של כל לקוח כוללת, אילו מדורים ופינות, מהי מטרתם הערכית והשיווקית, ובאיזו תדירות כל אחד מהם עולה לאתר, לרשתות החברתיות, לדיוור או לנכסים הדיגיטליים האחרים של הלקוח.
אנחנו לא מאמינים בגישה של "אנחנו צריכים כתבה ל-SEO" או "פוסט לפייסבוק לראש השנה". כל פריט תוכן חייב לשרת מטרה אסטרטגית, ועליו להיות מופק ברמה הגבוהה ביותר: משלב התחקיר, דרך הכתיבה, העריכה, העריכה הלשונית, ההתאמות, ה-SEO והוויז'ואל.