על אודות המתכנה

אנחנו עושים הכל מקצה לקצה: מאסטרטגיה, דרך הקמת פלטפורמות וכלים דיגיטליים, הפקות תוכן מכל הסוגים ועד ניהול קמפיינים, מדידה ומיטוב.

הצרכנים ניצחו. מזמן

כן, אנחנו עושים הכל מקצה לקצה, אבל אנחנו עושים את זה אחרת. למה? כי הצרכנים ניצחו.

אנחנו כאן כדי לחבר בין מותגים, ארגונים ועסקים לבין קהלי היעד שלהם. זה אולי נשמע פשוט, אך כדי לבלוט בעולם רעשני, שבו צרכנים פיתחו (ובצדק) מנגנוני סינון לתכנים פרסומיים, מדובר במלאכה קשה במיוחד. הצרכנים ניצחו, מזמן, וכדי להגיע אל ליבם ולרכוש את אמונם אנחנו חייבים לתת להם ערך משמעותי.

מרחב הזהב: הדרך לתת ערך

בעידן השיווקי החדש השאלה שצריכה להטריד מנהלי שיווק אינה מה הם רוצים להגיד לצרכן, אלא איזה ערך הם יכולים לתת לו. התשובה החמקמקה הזו נמצאת ב"מרחב הזהב": המקום שבו עולמו המורכב של הצרכן פוגש את יכולותיו הייחודיות של הארגון או המותג. פיצוח "מרחב הזהב" דורש מיומנויות מחקר, הבנת עומק של קהלי היעד והרבה יצירתיות.

המשימה: לתת ערך לצרכן באופן שיטתי

כיצד הופכים את "מרחב הזהב" למקום שנותן ערך ייחודי באופן שיטתי ומביא לתוצאות? זו אינה משימה פשוטה. כדי לייצר ערך, יש להשקיע בתוכן איכותי בכל זירות הפעולה: באתרים, ברשתות החברתיות ובמערכות הדיוור והאוטומציה. אנחנו נותנים ללקוחות שלכם ערך בכל תוצר לאורך הדרך, לא משנה מה הוא: פוסט, מאמר, סקר, כלי אפליקטיבי, דף נחיתה או הפקת וידיאו.

שיטת הדסקים: מתודולוגיה עיתונאית בעולם של שיווק

כדי לייצר מוצרים בעלי ערך, הם חייבים לא רק לגעת במקומות הנכונים, אלא גם להיות תמיד מדויקים, מקצועיים, מעניינים ונגישים. כדי לייצר באופן שיטתי מוצרים כאלה, נדרשים אנשי מקצוע מיומנים ומתודולוגיה עיתונאית שמתמקדת בתוכן ובמידת העניין והערך שהוא יכול לייצר. זו הסיבה שבמוקד פעילות התוכן שלנו נמצאת מערכת תוכן עיתונאית המחולקת לדסקים מקצועיים: בריאות ופארמה, טכנולוגיה והנדסה, בנקאות וכלכלה, תיירות ופנאי, מגזר שלישי וארגונים חברתיים, אקדמיה וחינוך ועוד.

רוצים לישון טוב בלילה?

יש הרבה דרכים לשווק רעיונות, שירותים ומוצרים. אנחנו, והלקוחות שלנו, מאמינים בדרך שנותנת ערך. הדרך הזו לא רק משיגה תוצאות מיטביות באופן שיטתי, אלא גם משאירה אחריה שובל של עשייה חיובית עם חיי מדף ארוכים במיוחד.

מאז תחילת פעילותנו בשנת 2012, השאירו הלקוחות שלנו בעולם כלים דיגיטליים ותכנים שמצילים חיי אדם, מסייעים לצאת מחובות, מעודדים לפעילויות כושר ופנאי בהתאמה אישית, מכוונים ללימודים בהתאמה לתכונות ולחוזקות, מסייעים למגזרים שונים בישראל להיפגש, ובעיקר: מעבירים ידע במגוון רחב של נושאים ובמגוון גישות, מהגישה המדעית ועד הגישה ההומוריסטית.
אנחנו, והלקוחות שלנו, ישנים מצוין בלילה.

אם גם אתם מאמינים שההצלחה תלויה במידת הערך שאתם יכולים לתת לקהלי היעד שלכם, ורוצים להשתמש בתקציב השיווק בדרך שלא רק תשיג תוצאות עסקיות אלא גם תשאיר אחריה חותם, נשמע שנוכל לעשות דברים נפלאים יחד.

אנחנו עובדים עם הגופים הכי משמעותיים בשוק

דילוג לתוכן