מוצרים ושירותים

מה זה אומר מקצה לקצה בדיגיטל?
שניקח אתכם מהאסטרטגיה לתוצאות, כולל כל השירותים והמוצרים שבדרך.
אנחנו לא זולים, אבל שווים כל גרוש.

גברים מסתכלים על מפה

מחקר ואסטרטגיה

לא משנה מהם היעדים שלכם, בלי תוכנית פעולה אל תצאו לדרך. אתם חייבים להגדיר במדויק מה אתם רוצים להשיג, מהם האתגרים שמחכים לכם וכיצד להתגבר עליהם. קוראים לזה אסטרטגיה, ועסקים שיש להם כזו מצליחים יותר

להמשך קריאה ←
איש עם מכונת כתיבה וסיגר

הפקת תוכן

ניהול והפקת תוכן עומדים בליבת שיטת השיווק של Inbound Marketing, והם אלה שמאפשרים מגע אותנטי עם קהלי היעד. כדי לעשות את זה כמו שצריך נדרשת מתודולוגיה עיתונאית

להמשך קריאה ←
אישה מחייכת עם האגודל למעלה

ניהול דפי פייסבוק

דווקא בשל ההזדמנויות השיווקיות הרבות הגלומות בה, הפכה פייסבוק לרשת עמוסה במיוחד בתכנים שיווקיים. צרפו לכך את הקשב הנמוך של הצרכן ותקבלו הזדמנות שהיא גם אתגר לא פשוט

להמשך קריאה ←
שני גברים עם סיגר

ניהול לינקדאין

לינקדאין היא זירה ייחודית למגע עם מקבלי החלטות בדרג הבכיר, לבניית רישות חברתי וגם לפרסום בעל יכולת פילוח ייחודית שלא קיימת בפלטפורמות אחרות

להמשך קריאה ←
סלפי

ניהול אינסטגרם

שיווק באינסטגרם מבוסס יותר מכול על אומנות הסטוריטלינג. הוא מצריך אסטרטגיה ארוכת טווח ופיצוח קריאטיבי חד ומדויק שיספר את הסיפור שלכם בצורה שתניע את המשתמשים הרלוונטיים להגיב ולהתעניין בכם

להמשך קריאה ←
מלא צלמים

וידיאו ואנימציה

וידיאו הוא אחד הנדבכים החשובים ביותר בשיווק דיגיטלי ובעבודת תוכן מוכוונת תוצאות. גם כאן, כמו בכל הפקת תוכן, שאלת היסוד היא מה ייתן הכי הרבה ערך לצרכני הקצה

להמשך קריאה ←
איש צועק במגפון ישן

קמפיינים

יש הרבה דרכים להגיע לקהלי היעד שלכם, אבל כדי לתכנן קמפיין יעיל חשוב לדייק: להבין באילו פלטפורמות נמצאים קהלי היעד, ועם איזה מסר להגיע אליהם בהתאם למיקומם במסע הצרכני

להמשך קריאה ←
מדען במעבדה וינטג'

כלים אפליקטיביים

מהם כלים אפליקטיביים? כלים דיגיטליים שנותנים ללקוח ערך משמעותי במיוחד. המגוון אינסופי: מחשבוני הלוואות שמסייעים לתכנן את גובה ההחזר החודשי, כלי התאמה שעוזרים לבחור את המוצר מתאים או כלים שמסייעים לאתר סיכונים בריאותיים

להמשך קריאה ←
אישה מציירת

מיתוג

מיתוג הוא אחד מיסודות השיווק. כאשר תהליך מיתוגי נעשה באופן מעמיק ומדויק, בהסתמך על בידולו האמיתי של העסק, המותג או הארגון, הוא מאפשר בניית תוכנית שיווק יציבה.

להמשך קריאה ←
דילוג לתוכן