"מרחב הזהב": שם נמצא הפיצוח האסטרטגי שלכם

אתם, כארגון או כעסק, רוצים להשיג משהו: יעדים עסקיים, שינוי חברתי, מכירות. הצרכנים, מצד שני, רוצים פשוט לחיות את חייהם. איך אפשר להגיע לליבם של צרכנים אדישים או עסוקים שמופצצים בכמות בלתי נתפסת של חומרים פרסומיים? לתת להם ערך. אמיתי. אבל, מהו ערך וכיצד תוכלו לתת אותו?

מתודולוגיית העבודה שלנו חותרת למציאת "מרחב הזהב": המקום שבו הרצונות של הצרכנים נפגשים עם היכולות הייחודיות שלכם. אם תצליחו להעניק לצרכנים בדיוק את מה שהם רוצים, בזווית שרק אתם יכולים לספק, נתתם להם ערך ייחודי.

כאשר מבססים את תוכנית השיווק והתוכן על "מרחב הזהב", מצליחים לתת לצרכנים ערך גבוה ומדויק. זה לא קל, אבל מוכיח את עצמו בכל פעם מחדש.

איך אנחנו מפצחים את "מרחב הזהב"?

כדי לפצח את "מרחב הזהב", צריכים להבין לעומק את שני צדדיו: הצרכנים מצד אחד, והארגון או העסק מצד שני. חטיבת המחקר שלנו מתחילה כל תהליך של בניית אסטרטגיית שיווק ותוכן במחקר מעמיק של שני הצדדים במשוואה:

  • מחקר פנים ארגוני: אמונת היסוד שלנו היא שלכל עסק יש בידול, ושלבידול הזה יש משמעות אמיתית: ידע, יכולת או זווית הסתכלות שיש רק לארגון או לעסק הזה. כדי להגיע לדיוקים האלה, אנחנו משתמשים במגוון כלים מחקריים: שאלוני ליבה פנים ארגוניים, פגישות רוחביות עם מנהלים ועובדים, ביצוע מחקר לקוחות סמויים, סקירת נכסים דיגיטליים של הארגון ועוד.
  • מחקר צרכנים: כדי להבין את קהלי היעד לעומק אנחנו משתמשים בשילוב של כלים מחקריים: סקרים המהווים מדגם מייצג ומלווים על ידי סטטיסטיקאי, קבוצות מיקוד דיגיטליות ושאלוני עומק המלווים על ידי פסיכולוג, תוך שילוב כלי נוירומרקטינג כמו מעקב תנועות עיניים וזיהוי רגשות ועוד.

נוסף למחקרים אלה, אנו מבצעים מחקרי מקורות גלויים וראיונות מומחים ומכירים לעומק את השוק הרלוונטי, השחקנים השונים בו, המתחרים והמסרים השיווקיים שלהם – כל זאת, על מנת לחדד את הבידול והייחוד שלכם עבור הצרכנים הפוטנציאליים.

בתום שלב המחקר, אנחנו מגבשים תובנות ולאורן מנסחים יחד איתכם את הנרטיב הארגוני שלכם, המסרים השיווקיים המרכזיים, ויסודות תוכנית השיווק והתוכן הנדרשת כדי להשיג את היעדים שלכם.