עם למעלה מ-2.7 מיליארד משתמשים פעילים ברחבי העולם, ויותר מ-6 מיליון משתמשים פעילים בישראל, פייסבוק עדיין שומרת על מעמדה כרשת החברתית הגדולה בעולם ומלכת הסושיאל הבלתי מעורערת. בזירה הישראלית, המשתמשים נכנסים בממוצע 8 פעמים ביום לפייסבוק כדי להתעדכן במה שקורה, לראות מה חדש אצל חברים, ליצור, לרכוש, להתייעץ, להשתעשע או סתם להעביר את הזמן. הגילאים הפעילים ביותר בפייסבוק הם 18–44 (72%), אך תוכלו למצוא שם משתמשים כמעט בכל גיל.

כיוון שפייסבוק הפכה להיות "כיכר העיר" הדיגיטלית, היא רלוונטית לשיווק ולפרסום במגוון רחב מאוד של ענפים וסקטורים, הן באופן אורגני והן באופן ממומן. מערכת הטרגוט של פייסבוק מרשימה מאוד ביכולותיה. דווקא בשל ההזדמנויות השיווקיות הרבות הגלומות בה, הפכה פייסבוק לרשת עמוסה במיוחד בתכנים שיווקיים. צרפו לכך את הקשב הנמוך של הצרכן בעולם צרכני רועש במיוחד, ותקבלו הזדמנות שהיא גם אתגר לא פשוט.