הנוכחות שלכם בדיגיטל מתחילה באתר אינטרנט

האמת? אין דבר כזה "שיווק דיגיטלי". הדיגיטל הפך לחלק כה משמעותי מחיינו, שקצת מצחיק להפריד בין שיווק רגיל לשיווק דיגיטלי. לא משנה אם אתם עסקים קטנים, בינוניים או גדולים, מותגים בינלאומיים או ארגונים ועמותות, וכמעט לא משנה באיזה ענף אתם פועלים – אתם חייבים נוכחות דיגיטלית חזקה, והיא מתחילה בנכס הדיגיטלי המרכזי שלכם: אתר האינטרנט. אסטרטגיית שיווק שמסתמכת על נוכחות ברשתות חברתיות בלבד אינה נכונה כמעט אף פעם.

אתר האינטרנט שלכם הוא הנכס שעליו יש לכם את השליטה הגבוהה ביותר והאפשרות לצבוע ולהעמיק קשר עם קהלים באופן המדויק ביותר, תוך התממשקות למגוון מערכות בארגון או בעסק. כאשר האתר שלכם משמש ליבת הפעילות הדיגיטלית והשיווקית, הוא משמש גם תשתית לעצמאות דיגיטלית שאינה מסתמכת רק על פלטפורמות צד שלישי.

המתודולוגיה שלנו בבניית אתרים: חכם, יסודי ומדויק

כדי להקים אתר אינטרנט שמשיג את היעדים השיווקיים והעסקיים שהוגדרו עבורו – חייבים לתכנן היטב ולבצע במדויק.

בדיוק כפי שלא מתחילים לבנות בית לפני שמגדירים את הצרכים של אלה שיגורו בו, מאפיינים בהתאם את הפונקציות התפעוליות של המבנה, מהנדסים את יסודותיו ומשרטטים את מבנהו הפנימי כך שיתאים למטרותיו – כך לא בונים אתר אינטרנט, פורטל, דף נחיתה או אפליקציה לפני שמבצעים מחקר עומק, מגדירים במדויק מטרות וצרכים על בסיס האסטרטגיה העסקית והשיווקית, מהנדסים מפרט טכני ומתכננים עיצוב וחוויית משתמש שיובילו את המשתמשים באתר למטרות שהגדרנו עבורם.

מתודולוגיית העבודה שלנו יסודית ומוקפדת. בשלבי האפיון אנחנו שמים דגש על ביצוע מחקר צרכים, אפיון מבנה האתר והטכנולוגיות שישמשו להקמתו, תוך שימוש בתוכנות ייעודיות ובכלים מתקדמים לבדיקת חוויית משתמש. הקמת האתרים והפלטפורמות השונות נעשית תוך התחשבות בחוויית המשתמש, כללי SEO, רמת אבטחה גבוהה והתממשקויות פונקציונליות רלוונטיות.