ניהול קמפיינים זה הרבה יותר מרכש מדיה או ניהול PPC.

גם המסרים המדויקים ביותר לא יהיו יעילים אם הם לא יגיעו לקהל הנכון ובזמן הנכון. זו הסיבה שניהול קמפיין מתחיל באסטרטגיה ובתכנון מקדימים שלפיהם אנו בונים תמהיל מדויק של פלטפורמות שבהן יש לקדם את הקמפיין ומתאימים את המסרים השונים לנקודות שונות במסע הצרכני, ובהתאם – לפלטפורמות הרלוונטיות.

ניהול קמפיינים: תכנון מדויק וגמישות במהלך הדרך

ישנן זירות רבות שבהן אפשר לנהל קמפיינים, החל מהמדיה המסורתית כמו טלוויזיה, רדיו, שלטי חוצות ופרינט, וכלה בכל מה שיש לזירה הדיגיטלית להציע:

  • קמפיינים בגוגל וביוטיוב
  • קמפיינים ברשתות חברתיות: פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, טיקטוק ועוד
  • קמפיינים במערכות גילוי תוכן: אאוטבריין, טאבולה, שת"פ עם אתרי מדיה

ניהול קמפיינים חכם מבוסס על שני רבדים: האחד, תכנון מקדים ובחירה נבונה של ערוצים ופלטפורמות. השני, גמישות: אין קמפיין שלא זקוק לכוונונים, והזירה הדיגיטלית מאפשרת ביצוע כוונונים בזמן אמת – של מסרים, פלטפורמות ותקציבים.

וכמובן – בלי אסטרטגיית שיווק ותוכן מדויק, הקמפיינים שלכם לא יצליחו להתרומם.