בנין הארץ

לקוח: בנין הארץ

בנין הארץ מתמחה בעבודות הנדסיות מורכבות ומיוחדות בתחום ההנדסה האזרחית. האתגר השיווקי המרכזי של החברה הוא לקדם בתחום שמרני את המודעות  לפתרונות טכנולוגיים מתקדמים והגברת האמון בהם.

מחקר ואסטרטגיה

תוכנית השיווק של בנין הארץ נבנתה על בסיס תהליכי מחקר מעמיקים. בין השאר, ערכנו סקרי עומק בקרב מהנדסים בתחום ההנדסה האזרחית, קבוצות מיקוד דיגיטליות של מהנדסים המתמחים בחיזוק מבנים, שיחות פנים אל פנים עם מהנדסים ואדריכלים בתחום, סקירות מחקרים מהעולם ושיחות עם לקוחות בנין הארץ על תהליכי העבודה מולם. בהתאם לממצאי המחקר בנינו תוכנית שיווק המתמקדת במהנדסים ובמרכזה "מרכז ידע" ראשון מסוגו בישראל הנוגע לחיזוקי מבנים ולעבודות הנדסיות מיוחדות, אשר תכניו מופצים בפלטפורמות שונות.

שירותי מחקר ואסטרטגיה

בניית וניהול אתרים

אתר "מרכז הידע" למהנדסים אזרחיים ולגורמים מקצועיים רלוונטיים נוספים כולל סיפורי מקרה מפורטים ברמה טכנית גבוהה, ראיונות עם מהנדסים מובילים, מאמרים מקצועיים וכלי חישוב שונים. עם התפתחות פעילות בנין הארץ, הקמנו אתר נוסף, הפונה לקהל יעד ספציפי אחר: מנהלי מפעלים לחומרים מסוכנים, וזאת במטרה להעביר להם ידע חשוב ומסודר על חובותיהם החוקיות. האתרים נבנו בשפה עיצובית התואמת את אתר התדמית של החברה, ובמבנה המתאים למגזין תוכן.

שירותי בניית אתרים ופלטפורמות דיגיטליות

ניהול והפקת תוכן

חלק מרכזי בפעילות השיווק של בנין הארץ כולל הפקת תכנים שוטפת ברמה גבוהה שתדבר את שפת קהלי היעד ותיתן להם ערך גבוה. המטרה: ביסוס אוטוריטה בתחום הפתרונות המתקדמים בהנדסה אזרחית, העמקת הקשר עם מהנדסים רלוונטיים, וקידום התחום כולו לעבר פתרונות טכנולוגיים חכמים. תוכנית התוכן של בנין הארץ מתמקדת במספר עוגנים: האחד, סיפורי מקרה מפורטים הכוללים הסבר טכני ברמה גבוהה, שרטוטים, תצלומים מהשטח וקובצי חישובים ונוסחאות; השני, ראיונות עומק עם מהנדסים בולטים בתחום ההנדסה האזרחית ומאמרים מקצועיים; והשלישי, כלי חישוב למהנדסים.

שירותי הפקת תוכן

רשתות חברתיות

כיצד דואגים שהתכנים יגיעו למהנדסים, אדריכלים וקבלנים? הפצת התכנים במקרה זה היא כירורגית מאוד. לכן, האסטרטגיה שבנינו ייחדה תפקיד מרכזי שונה לכל פלטפורמה. לינקדאין משמשת פלטפורמת טירגוט מדויקת למהנדסים, קבלנים ובכירים בחברות רלוונטיות ובה אפשר לנהל שיח ישיר עם אנשי מקצוע ומקבלי החלטות; פייסבוק פותחת את השער לקהל רחב יותר, והשפה בה פחות הנדסית כיוון שהיא מיועדת גם ליזמים, אדריכלים ולקוחות פוטנציאליים. גוגל משמשת הן לצורכי SEO והן לקמפיינים על מילות חיפוש ספציפיות, ואאוטבריין וטאבולה משמשות מקור נוסף להבאת משתמשים רלוונטיים בעזרת שימוש בטירגוט חכם ובכותרות מתאימות.

שירותי ניהול דפי פייסבוק

ייעוץ וליווי 360

במסגרת הליווי המקיף שלנו את בנין הארץ אנחנו מספקים למנהליו מעטפת שירותים מלאה, כולל ייעוץ הנוגע לשיתופי פעולה שונים, הפקות וידיאו, סיורי שטח למהנדסים, קשר עם גורמי יח"צ והפקת תכנים פנימיים לאירועים שונים.

דילוג לתוכן