טבע

לקוח: טבע

אין צורך להציג את טבע, חברת התרופות הישראלית שהפכה מחברה המתמחה בתרופות גנריות לחברה שגם יודעת לפתח תרופות מקור. האתגרים השיווקיים, הישראליים והבינלאומיים העומדים בפני קבוצת החברות של טבע הם רבים ומגוונים, ונחלקים לעולמות תרופות המרשם, תרופות ה-otc, בדיקות גנומיות וייצור חומרי גלם פרמצבטיים.

מחקר ואסטרטגיה

במהלך עבודתנו עם טבע חקרנו עולמות שונים ומגוונים, הן מול רופאים ואנשי מקצוע, הן מול עולמות עסקיים (b2b) והן מול צרכני קצה בתחומים שונים (b2c): תרופות otc, בדיקות גנומיות למחלות סרטן ובדיקות גנומיות במהלך היריון. על בסיס ממצאי המחקרים והתובנות שצפו מהם, בנינו אסטרטגיות פעולה ומערכי תוכן ושיווק דיגיטליים למחלקות שונות ולחברות שונות בקבוצה.

שירותי מחקר ואסטרטגיה

ניהול והפקת תוכן

לכל מוצר או מחלקה בנינו עולמות תוכן משלה. כך, למשל, עבור "אונקוטסט", המציעה מגוון בדיקות גנומיות מתקדמות הקשורות למחלות הסרטן ומסייעות לאיתור טיפול ממוקד מטרה או אימונולוגי יצרנו מערך תוכני עומק מדעיים המיועד לאנשי מקצוע, לצד תכנים שהנגישו מידע רלוונטי לציבור הרחב, כולל הפקות וידיאו מול רופאים בכירים. עבור "וריפיי", המציעה בדיקות גנומיות במהלך היריון, בנינו מערך תכנים נרחב, כתוב ומצולם,  לביסוס האוטוריטה של טבע בתחום וייחודיות המוצרים אל מול המתחרים בשוק.

שירותי הפקת תוכן

וידיאו ואנימציה

בהתאם לאסטרטגיות השיווק והתוכן שבנינו עבור מוצרים ומחלקות, הפקנו סרטוני וידיאו מסוגים שונים. בין השאר, הפקנו סרטוני וידיאו עם גורמי מקצוע של הלקוח, הבונים אוטוריטה ומדגישים את יתרונות המוצרים. במרכז תוכנית הווידיאו שהפקנו עבור אונקוטסט, עמדה ההפקה של סדרת הרשת "המהפכה הגנומית" ששילבה צילומי ראיונות עם רופאים בכירים ברחבי ישראל. הסרטונים שימשו הן אמצעי בניית אוטוריטה ויצירת עניין והן לפיקסול משתמשים במסגרת קמפיין רחב יותר.

שירותי וידיאו ואנימציה

בניית וניהול אתרים

בתוך עולמות רגולטוריים נוקשים, ובמיוחד כאשר מדובר בחברה גלובלית הכפופה לשפה עיצובית אחידה, קשה לבצע שינויים בחוויית המשתמש עבור משתמשי הקצה. עם זאת, סייענו לטבע, בתוך גבולות הגזרה הנוקשים, לשפר את חוויית המשתמש באתרים ובאפליקציות שלה, לרבות תכנון מחדש של דפים ותפריטים.

שירותי בניית אתרים ופלטפורמות דיגיטליות

ייעוץ וליווי 360

במסגרת העבודה עם טבע ליווינו מהלכים שונים המחברים בין עבודת הדיגיטל למדיות המסורתיות, לרבות שיתופי פעולה עם צדדים שלישיים, כמו חברת הביטוח הראל. נוסף על כך, העברנו מערך הדרכות מול אנשי המקצוע במחלקות השונות, בנוגע לתוכן ודיגיטל בתחום הפרמצבטיקה.

עוד עבודות מיוחדות שעשינו​

דילוג לתוכן