המרכז האקדמי שלם

לקוח: המרכז האקדמי שלם

המרכז האקדמי שלם הוא מוסד אקדמי יוצא דופן בישראל, והיחיד המעניק תואר ראשון דו-חוגי בסגנון אוניברסיטאות העילית בארה"ב. תוכנית הלימודים במרכז מיועדת ל-50 סטודנטים מצטיינים המוכנים להשקיע בתהליך צמיחה ולמידה אינטנסיבי במשך 4 שנים. האתגר של איתור קבוצת המצטיינים הזו, שמחוזרת על ידי כל המוסדות האקדמיים בישראל, מחייב בניית אקו-סיסטם שיווקי מתוחכם ודינמי.

אסטרטגיה ומחקר

תוכנית השיווק של המרכז האקדמי שלם נבנתה על בסיס תהליכי מחקר ואסטרטגיה מעמיקים. האסטרטגיה היא אמנם המגדלור השיווקי היצוק של כל מותג, אך היא גם יצור חי שמתעדכן כל הזמן, במיוחד בעולם מלא שינויים כמו העולם האקדמי. זו הסיבה שאנחנו בוחנים באופן שוטף, יד ביד עם המרכז האקדמי שלם, את השינויים שחלים בעולמות האקדמיה, בתפיסות קהלי היעד, ובמגמות חדשות בישראל ובעולם. כך, באמצעות סקרי סטודנטים ובוגרים, שאלוני סגל, קבוצות מיקוד דיגיטליות, ראיונות ומחקרי רשת, אנחנו מוודאים שהאסטרטגיה מתפתחת יחד עם השינויים שסביבנו.

שירותי מחקר ואסטרטגיה

ניהול והפקת תוכן

חלק מרכזי באקו סיסטם השיווקי של המרכז האקדמי שלם, הוא הפקת תכנים שוטפת שתיתן ערך לקהלי היעד. המטרה: לבסס אוטוריטה בתחומים הייחודיים למרכז: לימודים הומניסטיים המעניקים השכלה רחבה, פילוסופיה ומזרח תיכון ואסלאם. תוכנית התוכן של המרכז האקדמי שלם מגוונת מאוד, וכוללת מאמרים, כתבות סיקור, ראיונות, פינות תוכן, והפקות ווידאו ואנימציה המבססות את המרכז כמקור ידע בנושאים אלה. את התכנים האלה ניתן לפגוש ברחבי האתר של המרכז, בדפי הנחיתה שלו, ברשתות החברתיות ובמגזין התוכן שלו: "תוכן ועניינים".

שירותי קמפיינים

וידאו ואנימציה

סרטוני ווידאו ואנימציה הם חלק בלתי נפרד כמעט מכל תוכנית תוכן. הפקות הווידאו והאנימציה של המרכז האקדמי שלם נחלקות לשני סוגים מרכזיים: הפקות המתעדות אירועים, הרצאות ופעילויות בישראל ובעולם, שמעבירים את חוויית הלימודים הייחודית; והפקה שוטפת של סדרות המשקפות את האוטוריטה הייחודית של המרכז. הפקות התוכן נעשות בחלקן בשיתוף הסטודנטים, ולעתים הפקות התוכן אף הופכות לחלק מתוכנית הלימודים: כך קרה למשל בסדרת "ערבית זה הדיבור".

רשתות חברתיות

כאשר משנים את התפיסה על פייסבוק כמקום ל"תוכן שיווקי" או מכירתי, ומיישמים תוכנית תוכן שנותנת ערך אמיתי לקהלי היעד, משיגים תוצאות כפולות ומשולשות. נכון, בסופו של דבר גם מריצים קמפיינים בתחתית המשפך השיווקי, אך מה שהופך את המשפך השיווקי ליעיל יותר, הוא עבודת התוכן השוטפת שנעשית בראשו ובמרכזו. תוכנית התוכן של דף הפייסבוק היא חלק מהאקוסיסטם השיווקי של המרכז, והיא מתכתבת עם האתר, דפי הנחיתה והכלים האפליקטיביים, תוך שימוש חכם בפיקסלים, אוטומציות ובניית קהלים מדויקת.

שירותי ניהול דפי פייסבוק

כלים אפליקטיביים

פיתוח כלים אפליקטיביים חכמים לגיוס סטודנטים מתאימים, מאפשר גמישות ויצירתיות באופן בו פונים אל קהלי היעד, מעניינים אותם במרכז ומעודדים אותם להתחיל בתהליכי המיון.

איך מנהלים קמפיין גיוס מבוסס לידים, מבלי לשחוק את צוות היועצים האקדמיים של המרכז עם מועמדים שלא מתאימים לתוכנית המצטיינים?  אחד הכלים שפיתחנו עבור המרכז האקדמי שלם הוא שאלון התאמה המסנן, בעזרת שאלות על אישיות המועמד, את מידת התאמתו לתוכנית, ומסווג אותו לפי 3 רמות התאמה. התוצאה: לידים איכותיים במיוחד, בהם ניתן להתמקד בתהליכי ההרשמה, וגם: כלי שיווקי שמעביר בצורה חכמה את ייחודה של התוכנית במרכז.

יום פתוח דיגיטלי

איך מאפשרים לקהלי היעד לטעום את החוויה הייחודית של שלם, כאשר לא ניתן לקיים ימים פתוחים, הרצאות התרשמות וביקורים בקמפוס? משבר הקורונה הורגש מאוד במרכז אקדמי שחוויית הלימודים היא חלק מהותי ממנו. כדי לתת מענה מיידי לאתגר, פיתחנו "יום פתוח דיגיטלי" שמאפשר לטעום מהחוויה, בעל עת בו קהלי היעד חפצים בכך, בפחות מחצי שעה. את החוויה האינטלקטואלית של שלם העברנו בעזרת שימוש חכם בכלים אינטראקטיביים כמו סקרים קבוצתיים, מענה לשאלוני ידע, צפייה בהרצאות קצרות הדורשות מעורבות של המשתתפים, ועוד. התוצאות: אחוזי המרה גבוהים מהרגיל, שהגיעו ממועמדים שטעמו מהחוויה, הבינו את ייחודה, ובחרו לקבוע שיחה עם יועץ אקדמי בדף הסיום של היום הפתוח.

בניית וניהול אתר

האתר של המרכז האקדמי שלם עוצב ונבנה מתוך מטרה להעביר את המבקר חוויה דומה לחוויית הביקור במקום. אלגנטית, מסקרנת ואקדמית. פיצוח חוויית המשתמש באתר כללה שימוש חכם בתפריטים ויזואליים, שילוב חכם בין טקסם לווידאו, היררכיה שממקלה על ההתמצאות באתר, ועיצוב שמשדר אקדמיה, עם קריצה.

בנוסף לאתר המרכזי, כולל האקו-סיסטם שיווקי של המרכז האקדמי שלם גם דפי נחיתה מסוגים שונים: דפי נחיתה לימים פתוחים ולימי מיון, ודפי נחיתה ייעודיים לאירועים או פעילויות. דפי נחיתה שיצרנו עבור המרכז, נחשבו פורצי דרך בגישה מרובת התוכן שלהם, וממשיכים לספק אחוזי המרה מרשימים עד היום.

שירותי בניית אתרים ופלטפורמות דיגיטליות

ייעוץ וליווי 360

במסגרת הליווי המקיף שלנו את המרכז האקדמי שלם אנחנו מספקים למרכז מעטפת שירותים מלאה, כולל שירותי עריכה לשונית, קריאייטיב, ליווי קמפיינים ברדיו, בפרינט ובשלטי חוצות, ליווי קמפיינים לתורמים, והפקת תכנים פנימיים לאירועים שונים, לרבות אירועי בוגרים.

עוד עבודות מיוחדות שעשינו​

דילוג לתוכן