מחקר ואסטרטגיה
לא משנה מהם היעדים שלכם, בלי תוכנית פעולה אל תצאו לדרך. אתם חייבים להגדיר במדויק מה אתם רוצים להשיג, מהם האתגרים שמחכים לכם וכיצד להתגבר עליהם. קוראים לזה אסטרטגיה, ועסקים שיש להם כזו מצליחים יותר
מה זה אומר מקצה לקצה בדיגיטל?
שניקח אתכם מהאסטרטגיה לתוצאות, כולל כל השירותים והמוצרים שבדרך.
אנחנו לא זולים, אבל שווים כל גרוש.
לא משנה מהם היעדים שלכם, בלי תוכנית פעולה אל תצאו לדרך. אתם חייבים להגדיר במדויק מה אתם רוצים להשיג, מהם האתגרים שמחכים לכם וכיצד להתגבר עליהם. קוראים לזה אסטרטגיה, ועסקים שיש להם כזו מצליחים יותר
ניהול והפקת תוכן עומדים בליבת שיטת השיווק של Inbound Marketing, והם אלה שמאפשרים מגע אותנטי עם קהלי היעד. כדי לעשות את זה כמו שצריך נדרשת מתודולוגיה עיתונאית
דווקא בשל ההזדמנויות השיווקיות הרבות הגלומות בה, הפכה פייסבוק לרשת עמוסה במיוחד בתכנים שיווקיים. צרפו לכך את הקשב הנמוך של הצרכן ותקבלו הזדמנות שהיא גם אתגר לא פשוט
לינקדאין היא זירה ייחודית למגע עם מקבלי החלטות בדרג הבכיר, לבניית רישות חברתי וגם לפרסום בעל יכולת פילוח ייחודית שלא קיימת בפלטפורמות אחרות
שיווק באינסטגרם מבוסס יותר מכול על אומנות הסטוריטלינג. הוא מצריך אסטרטגיה ארוכת טווח ופיצוח קריאטיבי חד ומדויק שיספר את הסיפור שלכם בצורה שתניע את המשתמשים הרלוונטיים להגיב ולהתעניין בכם
וידיאו הוא אחד הנדבכים החשובים ביותר בשיווק דיגיטלי ובעבודת תוכן מוכוונת תוצאות. גם כאן, כמו בכל הפקת תוכן, שאלת היסוד היא מה ייתן הכי הרבה ערך לצרכני הקצה
יש הרבה דרכים להגיע לקהלי היעד שלכם, אבל כדי לתכנן קמפיין יעיל חשוב לדייק: להבין באילו פלטפורמות נמצאים קהלי היעד, ועם איזה מסר להגיע אליהם בהתאם למיקומם במסע הצרכני
בתוך העולם הדיגיטלי רב הערוצים והמבלבל יש תובנת יסוד אחת חשובה: ליבת השיווק נמצאת באתר האינטרנט. זהו הנכס הדיגיטלי החשוב ביותר שלכם
מהם כלים אפליקטיביים? כלים דיגיטליים שנותנים ללקוח ערך משמעותי במיוחד. המגוון אינסופי: מחשבוני הלוואות שמסייעים לתכנן את גובה ההחזר החודשי, כלי התאמה שעוזרים לבחור את המוצר מתאים או כלים שמסייעים לאתר סיכונים בריאותיים
בעידן בו הצרכן הוא המלך והשווקים משתנים במהירות, מחקר הוא כלי הכרחי לקבלת החלטות מושכלות ולביסוס אסטרטגיית שיווק. אנחנו מבצעים מחקרים חכמים, כמותיים ואיכותניים, באופן שוטף: מסקרים וקבוצות מיקוד ועד למחקרי נוירומרקטינג.
מיתוג הוא אחד מיסודות השיווק. כאשר תהליך מיתוגי נעשה באופן מעמיק ומדויק, בהסתמך על בידולו האמיתי של העסק, המותג או הארגון, הוא מאפשר בניית תוכנית שיווק יציבה.