מועצה אזורית מטה בנימין

לקוח: מועצה אזורית מטה בנימין

חבל בנימין הוא אחד מחבלי הארץ הגדולים והמרשימים בישראל והוא כולל מעיינות נובעים, טבע פראי ואתרים היסטוריים לרוב. האתגר: כיצד להגביר את הנראות התיירותית של חבל הארץ הזה בדיגיטל ואף להביא לשטח קהלים שלא היו חושבים להגיע אליו.

מחקר ואסטרטגיה

כדי לתת מענה לאתגר השיווקי, ביצענו מחקר מקיף במספר רמות: היכרות מעמיקה עם השטח, עם התיירנים הפועלים בו ועם הצוות והמתנדבים במחלקת התיירות של חבל בנימין, מרמת המנהל ועד רמת אנשי השטח; סקר צרכנים שהתמקד במשפחות מטיילות; וסקירת מתחרים. האסטרטגיה שבנינו כללה הקמת אתר אינטרנט ייעודי, בניית אפליקציות חכמות ופעילות עומק ברשתות החברתיות, בדגש על פייסבוק ואינסטגרם.

שירותי מחקר ואסטרטגיה

ניהול והפקת תוכן

חלק ניכר מפעילויות השיווק של תיירות חבל בנימין התבסס על תכנים מסוגים שונים. כתבי שטח שלנו צילמו וסיקרו מסלולי טיול, מעיינות, צימרים ומסעדות; הפקות וידיאו ליוו את הפעילויות המרכזיות בחגים; צוות תוכן עדכן בתכיפות את אפשרויות הבילוי בחבל, ותוכניות תוכן המבוססת על פינות קבועות ותוכני RTM בפייסבוק ובאינסטגרם יצרו רשתות חברתיות חזקות עם מעורבות גבוהה.

שירותי הפקת תוכן

וידיאו ואנימציה

הפקות הווידיאו והאנימציה של תיירות חבל בנימין נחלקו למספר סוגים: תכנים שיצרו אנשי השטח המבקרים תכופות במעיינות ובאתרים למטרות תחזוקה ושמירה, וצוידו במצלמות גו-פרו; תכנים שתיעדו פעילויות בפסטיבלים בחגים ובקיץ; והפקות אנימציה משעשעות לתגבור המודעות לפסטיבלים אלה.

שירותי וידיאו ואנימציה

רשתות חברתיות

כחלק מתוכנית התוכן והשיווק, ניהלנו את דף הפייסבוק של תיירות חבל בנימין ושל דפי משנה נוספים הקשורים לפעילויות תיירותיות באזור. נוסף על כך, סייענו בהקמת ובתפעול דף האינסטגרם של תיירות חבל בנימין, אשר נוהל לאחר מכן בידי צלמת המתגוררת בבנימין. במסגרת ניהול הרשתות החברתיות, פעלנו לפי תוכנית תוכן מסודרת, הכוללת תוכן שוטף במשך השנה כולה, ותכנים ייעודיים לעונות התיירות ולחגים.

שירותי ניהול דפי פייסבוק

כלים אפליקטיביים

במסגרת המחקר שביצענו, גילינו עד כמה משפחות מטיילות מתקשות בבחירת מסלול טיול שיתאים לאופי המשפחה באופן כללי, ולגילאים השונים בה באופן פרטני. כדי לתת מענה לצורך זה, בנינו כלי דיגיטלי שמרכז מאות נקודות עניין רלוונטיות בבנימין, מסווג אותן לפי מגוון פרמטרים, ובאמצעות אלגוריתם חכם מאפשר למשפחה לבנות לעצמה מסלול בעזרת מענה למספר שאלות פשוטות על אופייה, הרכב הגילאים בה ותחומי העניין שלה. מעקב בשטח גילה שמשפחות משתמשות בכלי בפועל, מגיעות לשטח ומטיילות בהתאם למסלולים שנבנו על ידי האלגוריתם. כיוון שהכלי אסף נתונים על המשפחות עצמן, המשכנו את הקשר עם המשפחות בהתאמה לתחומי העניין שלהן.

נוסף על כך, בנינו כלים אפליקטיביים ומשחקונים דיגיטליים כחלק ממערך התכנים עבור פעילויות החגים והקיץ.

שירותי כלים אפליקטיביים

בניית וניהול אתר

העבודה עם מטה בנימין כללה בניית מספר אתרי אינטרנט, לרבות אתר מגזיני תיירותי שעמד במרכז הפעילות הדיגיטלית, אתר המרכז תכנים וטורי דעה על החיים בבנימין, ופורטל ארגוני פנימי לעובדים.

שירותי בניית אתרים ופלטפורמות דיגיטליות

ייעוץ וליווי 360

במסגרת הליווי המקיף שלנו את מטה בנימין, הפקנו עבורם גם מוצרי פרינט ורדיו, סייענו בהפקות שטח בפסטיבלים שונים, והשתתפנו בישיבות הנהלה, יח"צ ועם גורמים ממשלתיים.

עוד עבודות מיוחדות שעשינו​

דילוג לתוכן