וידיאו: רכיב עוצמתי בכל אסטרטגיית שיווק ותוכן
כולנו צופים הרבה מאוד בווידיאו ברשתות החברתיות ובאתרי אינטרנט שונים, לכן לא מפתיע שכשליש מתעבורת האינטרנט בעולם קשורה לצפייה בסרטונים מקוונים. לא מפתיע גם לגלות שסקרים שנעשו במדינות שונות מלמדים ש-80% ממשתמשי האינטרנט נוהגים לצפות בסרטוני וידיאו על בסיס קבוע, לפחות אחת לשבוע.
המחקרים המעניינים באמת נוגעים להשפעת סרטוני וידיאו על תהליכים שיווקיים וצרכניים. כך, למשל, 80% מהצרכנים במחקר גדול שנעשה בארה"ב ציינו שצפייה בווידיאו הייתה רכיב משמעותי בהחלטה שלהם לרכוש מוצר או שירות, וזאת כמעט בכל ענף, מרכישת רכב ועד הורדות תוכנות מקוונות.
והינה עוד נתון מפתיע: תשעה מכל עשרה משתמשי אינטרנט הנוהגים לצפות בסרטונים ציינו שהיו רוצים לראות יותר סרטונים מבית היוצר של עסקים, מותגים וארגונים – אם אלה ישעשעו אותם או ילמדו אותם דבר חדש. המסקנה ברורה: וידיאו הפך לרכיב עוצמתי במיוחד בכל אסטרטגיית שיווק, אם מבינים כיצד הוא יכול לשרת את משתמשי הקצה.
וידיאו שוטף כחלק מתוכנית פעולה: השיטה שלנו
אנחנו לא רואים בווידיאו רכיב עצמאי ונפרד, אלא חלק מתוכנית תוכן סדורה בהתאם לאסטרטגיית השיווק שנבנתה על סמך מחקר מעמיק. בהתאם, הפקות הווידיאו שאנחנו עושים מותאמות ליעדים השיווקיים הספציפיים של כל לקוח ולמילוי צורך שיווקי ספציפי, החל מהפקת סרטוני תדמית ותיעוד פעילויות בשטח, דרך הפקת סדרות תוכן ועד סרטונים קצרים לרשתות חברתיות, בווידיאו או באנימציה.
גם בתחום הפקות הווידיאו אנחנו פועלים לפי מתודולוגיה מסודרת הכוללת תחקיר מקדים, כתיבת בריפים ותסריטים, ניהול הפקה, צילום ועריכה. לכל הפקת וידיאו נבנה צוות ייעודי הכולל אנשי תוכן, תחקירנים, בימאים, צלמים ועורכים, שנמצאים בקשר ישיר מול הדסק הרלוונטי במתכנה.
חטיבת הווידיאו של המתכנה פועלת במשרד המרכזי שלנו בעיר מודיעין, שם ממוקם האולפן הירוק שלנו, המוקדש ללקוחותינו ומאפשר לנו להפיק עבורם וידיאו באופן שוטף ובזמני עבודה מהירים.