מה נמצא בראש פירמידת התוכן שלכם?
לא כל התכנים נולדו שווים. יש תכנים בעלי משקל סגולי גבוה, כאלה שמושכים אליהם קהלים כמו מגנט, ויש תכנים בעלי משקל סגולי נמוך יותר, שיעניינו את הצרכנים במידה פחותה. בראש פירמידת התכנים שולטים ללא עוררין הכלים האפליקטיביים – אלה שמסייעים לצרכן לקבל החלטות, להבין על עצמו דברים, לצלוח משימות מורכבות או ללמוד חומר בצורה מעניינת. מה שבטוח: אם הבנתם את הקהל שלכם היטב, תוכלו ליצור עבורו כלי אפליקטיבי שנותן לו המון, והופך אותו למי שמתחבר אליכם באופן העמוק ביותר.
כלים אפליקטיביים: הינה כמה דוגמאות
המגוון של כלים אפליקטיביים כמעט אינסופי: אלה מחשבוני ההלוואות והמשכנתאות שמסייעים לצרכנים להחליט אם לסגור עסקה, כלי אפיון אישיות שעוזרים לסטודנטים לבחור תואר או כלי המסייע לעסקים להבין איזה סוג של תוכנה מתאים להם. כלים אפליקטיביים יכולים לשמש גם למטרות נוספות כמו גיימיפיקציה או שילוב טכנולוגיות למידה במטרה לפשט את החומר ולהפוך אותו למעניין ולזכיר יותר.
בין הכלים האפליקטיביים שפיתחנו אפשר למנות כלי שמזהה רמות סיכון בנשים חולות לב, כלי שמסייע למשפחות לבנות מסלולי טיול מותאמים אישית, כלי שמסייע למנהלי מאגרי מידע להבין באיזו רמת אבטחה החוק מחייב אותם לעמוד, כלי שמסייע לשביליסטים להתכונן למסע שלהם, ופלטפורמת לימוד אינטראקטיבית על אודות החברה הישראלית.