המרכז לבריאות לב האישה – הדסה

לקוח: המרכז לבריאות לב האישה

המרכז לבריאות לב האישה בבית החולים הדסה הוקם במטרה לעודד נשים לזהות התקפי לב בזמן, לדעת כיצד לפעול, ובכלל – לאמץ אורח חיים בריא ללב.

מחקר ואסטרטגיה

המחקר האסטרטגי שביצענו כלל שיחות עם רופאים, ראיונות עם מטופלות, וסקירת מחקרים מישראל ומהעולם. המחקר חשף את הצורך לקדם את המודעות לכך שמחלות לב אינן מחלות המאפיינות בעיקר גברים, אלא פוגעות גם בנשים. המחקר אף חשף את ההתנגדויות של קהלי היעד, הנובעות, בין השאר, מהחשש הנלווה לחיים עם מחלת לב.

 

כלים אפליקטיביים

הצורך הדחוף ביותר שעלה היה זיהוי מוקדם של נשים הנמצאות בסיכון גבוה למחלות לב. כדי לשייך את הנשים לפי רמות סיכון, ולהתאים להן תוכן פרסונלי, יש לקבל מהן מאפייני סיכון שלא קל לנשים לחשוף, כמו עודף משקל, BMI, עישון והיסטוריה משפחתית. נוסף על כך, נתונים מהעולם גילו שנשים נמנעות מלהשתמש במחשבוני סיכון להתקף לב ממניעים פסיכולוגיים. כפתרון, פיתחנו כלי אפליקטיבי המאפשר לנשים לקבל מידע עדכני על הזכויות המגיעות להן מקופות החולים, בעזרת הכנסת מאפייני סיכון. בפועל, המידע שנאסף אפשר לנו לזהות נשים בסיכון גבוה ולהנגיש להן תכנים מצילי חיים ברשתות החברתיות.

ניהול והפקת תוכן

כמיזם שבראש ובראשונה נועד לקדם מודעות לבריאות לב האישה, ניהול והפקת תכנים ברמה גבוהה עמדו בליבו. במסגרת תכנון אתר האינטרנט שבנינו למרכז, הופקה תוכנית תוכן הכוללת הן תכנים רפואיים שעברו הנגשה והן תכנים לשכבה מגזינית לייפסטיילית לנשים שנקראה "לב העניין". תכני האתר הופצו ברשתות חברתיות בהתאם לפילוחים של רמות סיכון; נשים בסיכון גבוה קיבלו בעיקר תכנים המעודדים זיהוי של התקפי לב בנשים, ונשים בסיכון נמוך יותר קיבלו בעיקר תכנים על שינוי אורח חיים. כמו כן הופצו התכנים בדיוור מקוון ובמערכות לגילוי תוכן.

וידיאו

כחלק מתוכנית התוכן, הפקנו סרטוני וידיאו מסוגים שונים עבור המרכז, לרבות ראיונות עם מטופלות ורופאים. נוסף על כך, הפקנו אירוע שטח בירושלים, שתועד בווידיאו וזכה לעשרות אלפי צפיות אורגניות.

רשתות חברתיות

תוכנית ההפקות והתוכן כללה תכנים ייעודיים לרשתות חברתיות, ובכללן פייסבוק וטוויטר. תוכנית התוכן בפייסבוק שילבה בין הפצת התכנים ממגזין "לב העניין" לבין פינות ייעודיות, אינפוגרפיקות ותכני וידיאו. תוכנית התוכן בטוויטר כּוּונה בעיקר למקבלי החלטות ולעיתונאים, ואכן בעקבותיה נוצרו הזדמנויות יח"צ.

בניית וניהול אתר

האתר של המרכז לבריאות לב האישה נבנה בתקציב מוגבל, על בסיס תבנית וורדפרס. הוא כלל שילוב בין תכנים סטטיים, תכנים רפואיים מקצועיים ותכנים מגזיניים. האתר עודד הרשמה לניוזלטר להצטרפות לרשתות החברתיות, ושילב בתוכו כלי אפליקטיבי שמזהה נשים בסיכון גבוה להתקף לב ומאפשר טירגוט מדויק של הקהלים.

ייעוץ 360

במסגרת העבודה עם המרכז לבריאות לב האישה, ייעצנו באופן שוטף בענייני דיגיטל ושיווק, הן מול גורמי ההנהלה, הן מול גורמי המקצוע והן מול ספקים נוספים כמו משרד יח"צ ומשרד לובינג.

עוד עבודות מיוחדות שעשינו​

דילוג לתוכן