המרכז האקדמי פרס

לקוח: המרכז האקדמי פרס

המרכז האקדמי פרס הוא מוסד צעיר יחסית בעולם האקדמיה. מיצובו כמרכז אקדמי מוביל בישראל, וככזה שקורץ לקהלי היעד, הצריך חידוד של הנרטיב הארגוני וערכי היסוד, והתמודדות עם הצורך לא רק לטעון ליתרונות מול המוסדות המתחרים, אלא גם להוכחת היתרונות לקהלי היעד.

מחקר ואסטרטגיה

כדי לפצח את האתגר השיווקי ביצענו מחקר עומק בכל שדרות המרכז האקדמי פרס: מההנהלה, דרך ראשי הפקולטות ועד לאגודת הסטודנטים. נוסף על כך, ריכזנו מחקרים שביצע המרכז בקרב סטודנטים והקהל הרחב בעבר, והשלמנו מחקרים אלה במחקר משלנו. המחקר העלה מספר יתרונות שיווקיים, ובתוכם מרצים שהם גם אנשי מעשה, דאגה אמיתית לכל סטודנט, מתן מעטפת סיוע ודגש מיוחד על פיתוח קריירה. יתרונות אלה מציבים אתגר שיווקי משמעותי, שכן כמעט כל מוסד אקדמי בישראל טוען למצוינות אקדמית, הכנה לקריירה ו"יחס אישי". בהתאם, אסטרטגיית השיווק והתוכן התמקדה בהבאת הוכחות מהשטח לטענות השיווקיות, בצד בניית כלים ישירים לגיוס סטודנטים.

שירותי מחקר ואסטרטגיה

ניהול והפקת תוכן

כדי להוכיח את האמירות השיווקיות של המרכז האקדמי פרס, השתמשנו במגוון כלים דיגיטליים מבוססי תוכן המשקפים את ערכי היסוד בפועל ובשטח. במוקד העשייה עמדו הקמת, ניהול ותפעול המגזין "פרס פלוס" הנותן במה לסטודנטים ולמרצים, ומשקף את המצוינות האקדמית, היחס הייחודי לסטודנטים ובוגרים והחיבור החזק של המרכז לתעשייה. הפקת התכנים כללה ראיונות עם אקדמאים ובכירים בתעשיות שונות, איסוף חומרים מסטודנטים ומִבּוגרים, מאמרים מסוגים שונים וימי צילום צוותיים. המגזין משך אליו מתעניינים רלוונטיים רבים, הן בעזרת הפצה ממומנת, והן כחלק מאסטרטגיית SEO שהצליחה לאנדקס כתבות מובילות במיקומים גבוהים במיוחד.

שירותי הפקת תוכן

כלים אפליקטיביים

שיווק בתחום האקדמי משלב טיפול בשני וקטורים מקבילים שנפגשים זה עם זה לאורך מספר נקודות בלוח השנה: הווקטור השיווקי שפועל לאורך השנה כולה, והווקטור המכירתי המביא לידים בתקופות ממוקדות של השנה. לכן, בצד הניהול השוטף של התוכן, הקמנו למרכז האקדמי פרס גם כלים אפליקטיביים ודפי נחיתה שמטרתם הבאת לידים. הכלי המרכזי שבנינו היה שאלון המציף סיטואציות יומיומיות ובוחן כיצד היה מגיב הנשאל אליהן. האלגוריתם שמאחורי השאלון, שנבנה בשיתוף מומחים להכוונה מקצועית, הציע בסופו למשתמש את סוגי התארים שמתאימים לו. הכלי אִפשר לא רק להביא מתעניינים רלוונטיים במספרים גדולים, אלא גם להתאים את שיחות הייעוץ האקדמי לפונה באופן אישי על פי המידע הרלוונטי מהשאלון.

שירותי כלים אפליקטיביים

בניית וניהול אתר

המגזין "פרס פלוס" עומד במרכז תוכנית השיווק. לאחר מלאכת אפיון מעמיקה, בנינו את המגזין תוך התחשבות מרבית בחוויית משתמש המתאימה לצריכת תכנים מסוגים שונים וביניהם תוכני עומק ארוכים. נוסף על כך, המגזין כולל פיתוח ייעודי של רכיב שאלוני ידע המביאים נתוני מעורבות גבוהים במיוחד.

שירותי בניית אתרים ופלטפורמות דיגיטליות

ייעוץ וליווי 360

במסגרת הליווי שלנו את המרכז האקדמי פרס, היינו שותפים לתהליכים רבים הנוגעים לבניית משפך שיווקי חכם, שיתופי פעולה עם צדדים שלישיים ועבודה מול משרדי הפרסום והיח"צ.

עוד עבודות מיוחדות שעשינו​

דילוג לתוכן