מרכז אקדמי פרס

האתגר:

מיצוב המרכז האקדמי פרס כמרכז אקדמי מוביל בישראל תוך שיקוף הנראטיב הארגוני הייחודי וערכי היסוד הכוללים שילוב של מצוינות אקדמית עם יחס אישי יוצא דופן. כיצד עושים זאת בעולם בו כל המוסדות האקדמיים טוענים שהם נותנים יחס אישי, מצוינות אקדמית ובסיס לקריירה?

הפתרון:

שימוש במגוון כלים המשקפים את ערכי היסוד בפועל ובשטח, ולא רק באמירות כלליות וחסרות הוכחה. הכלי המרכזי: הקמה, ניהול והפקת תכנים למגזין "פרס פלוס" הנותן במה לסטודנטים ומרצים, משקף את המצוינות האקדמית, הסטודנטים והצלחות הבוגרים. בנוסף, כדי לעודד הרשמה באופן ישיר נעשה שימוש בכלים כמו דפי נחיתה ושאלון המסייע לסטודנט להבין איזה תארים מתאימים לו.

תוצאות:

תגבור נראות המותג בדיגיטל, שיקוף ערכי היסוד של המותג באופן המוכיח אותם ולא אומר אותם והגדלת כמות הלידים רלוונטיים הפונה עם כוונות רכישה גבוהות.

שורה תחתונה:

אמירות שיווקיות יש להוכיח, לא רק לטעון.

בית החולים הדסה

נאמני תורה ועבודה

עמותת פעמונים