תובנה בדקה

תובנה בדקה היא סדרת הוידאו של גיל סלוביק. כל פרק בסדרה עוסק בצד אחד של עולם הדיגיטל ונמשך דקה אחת.

תובנה בדקה פרק 149: די כבר עם הסטוריטלינג הזה

תובנה בדקה פרק 148:למה אוטומציית שיווק כבר לגמרי כאן, אבל בעצם עדיין לא ממש כאן?

תובנה בדקה פרק 147: אנחנו אחרי החגים ולפני החגים תמיד

תובנה בדקה פרק 146: מה הלקוחות שלכם לא מצפים שתעשו

תובנה בדקה פרק 145: הרגלים עיסקיים

תובנה בדקה פרק 144 – איזה תוכן מהנדסים אוהבים? מחקר גילה שזו לא השאלה הנכונה

תובנה בדקה פרק 143 – איך מזהים חוויית משתמש טובה? I’ts tricky

תובנה בדקה פרק 142 – על אנשים ועל מותגים

תובנה בדקה פרק 141 – איך להכין עוגת תוכן טעימה, ומה תפקידם של צימוקי rtm?

תובנה בדקה פרק 140 – על נגישות ושיפוצים באתר

תובנה בדקה פרק 139 – תגידו, איפה השירותים?

תובנה בדקה פרק 138 – על הכס הקדוש, צרכים דחופים ואיתור סיפורים בעסק שלכם

תובנה בדקה פרק 137 – על הצד האפל של הבידול, או: מהו מחירו האמיתי של בידול?

תובנה בדקה פרק 136 – על נסיעה בערפל ותכנון שנת 2021

תובנה בדקה פרק 135 – על חודו של בידול

תובנה בדקה פרק 134 – הצרכן מחפש משמעות

תובנה בדקה פרק 133 – על טעויות טקטיות וחג החנוכה

תובנה בדקה פרק 132 – על אופניים, דירקטוריון ועיצוב אתרי אינטרנט

תובנה בדקה פרק 131 – על טאטוא רחובות ורשימות דיוור

תובנה בדקה פרק 130 – האם יש ״חוויית משתמש טובה דיה״ או שיש לשאוף ל״חוויית משתמש מושלמת״ בכל מחיר?

תובנה בדקה פרק 129 – עוררנו שיח!

תובנה בדקה פרק 128 – כמה עולה לכם האורגני הזה?

תובנה בדקה פרק 127 – סליחה שאני מבאס

תובנה בדקה פרק 126 – שיווק b2b , זה לא נגמר עד שמחלקת הרכש שרה (והמשפטית אישרה את התווים)

תובנה בדקה פרק 125 – שלום כיתה א׳!

תובנה בדקה פרק 124 – למה מי מת?

תובנה בדקה פרק 123 – למה שצרכנים יעניקו לכם דאטה, מרצונם החופשי ובשמחה?

תובנה בדקה פרק 122 – מה היו אומרים לנו על אוטומציית שיווק באסיפת ההורים שלה?

תובנה בדקה פרק 121 – על ספרות יפה ומצגות מיתוג

תובנה בדקה פרק 120 – יש אסטרטגיה ויש אסטרטגיה

דילוג לתוכן