תובנה בדקה

תובנה בדקה היא סדרת הוידאו של גיל סלוביק. כל פרק בסדרה עוסק בצד אחד של עולם הדיגיטל ונמשך דקה אחת.

תובנה בדקה פרק 89 – הידעתם? כל עמותה שנייה בישראל רוצה ״לעורר שיח״. אבל מה זה בדיוק אומר?

תובנה בדקה פרק 88 – הנה הביטויים שאני לא מוכן לשמוע יותר אם הן לא מגיעות עם תקציב ותשומת לב

תובנה בדקה פרק 87 – זה מאוד פשוט! אל תבזבזו זמן

תובנה בדקה פרק 86 – כאדם שמכור לדאטה, למחקרים ולמתודולוגיות עבודה סדורות הסרטון הזה לא קל לי

תובנה בדקה פרק 85 – נראטיב ארגוני. למה לפעמים אנחנו מתחברים אליו ולפעמים ממש לא ?

תובנה בדקה פרק 84 – עיצוב יפה בלי תוכן ברור וחוויית משתמש טובה? ככה זה נראה

תובנה בדקה פרק 83 – אמנות ה ״ו..״ בשיווק דיגיטלי

תובנה בדקה פרק 82 – מדוע אנשי התוכן חייבים להיות מעורבים בתהליכי חוויית המשתמש והעיצוב של אתר?

תובנה בדקה פרק 81 – איך להתחבר מחדש לנראטיב הארגוני שלכם ?

תובנה בדקה פרק 80 – מי גוזר קופון?

תובנה בדקה פרק 79 – מותגים, נא לא להפריע!

תובנה בדקה פרק 78 – על תכני ליבה, תכני הדבקה ושיווק b2b

תובנה בדקה פרק 77 – על אחוזי המרה

תובנה בדקה פרק 76 – מחקרים, סטטיסטיקות, ניתוחים וסקירות מקצועיות? הם לא חשובים אם אין לכם מגדלור

תובנה בדקה פרק 75 – הפקת תוכן vs הפצת תוכן – איך לחלק את התקציב?

תובנה בדקה פרק 74 – מכירים את ה"פרשן"?

תובנה בדקה פרק 73 – עזבו אתכם מאוטומציית שיווק, זה יותר מדי עבודה

תובנה בדקה פרק 72 – שנת התוכן

תובנה בדקה פרק 71 – דור ה-y: לא מה שחשבתם

תובנה בדקה פרק 70 – על טוהר קהלי מקור

תובנה בדקה פרק 69 – אתר תדמית? אין כזה דבר

תובנה בדקה פרק 68 – להסביר או לא להסביר, זו השאלה

תובנה בדקה פרק 67 – מי מפחד ממשרדי הפרסום?

תובנה בדקה פרק 66 – מצרכן אנונימי ללקוח מזוהה

תובנה בדקה פרק 65 – וידאו או טקסט? זו לא השאלה

תובנה בדקה פרק 64 – אסטרטגיית שיווק מוצר – טופ דאון או בוטום אפ?

תובנה בדקה פרק 63 – איך להתמודד עם סגירת גוגל פלוס

תובנה בדקה פרק 62 – שרשרת ה b2b

תובנה בדקה פרק 61 – אל תבקשו סרטון ויראלי

תובנה בדקה פרק 60 – זליגת משפכים

דילוג לתוכן