תובנה בדקה

תובנה בדקה היא סדרת הוידאו של גיל סלוביק. כל פרק בסדרה עוסק בצד אחד של עולם הדיגיטל ונמשך דקה אחת.

תובנה בדקה פרק 119 – הבלבול מתחיל בתוכנו

תובנה בדקה פרק 118 – מה מבדל מנהלי שיווק פורצי דרך

תובנה בדקה פרק 117 – על הקורונה, תעשיית הרכב ואקולוגיה

תובנה בדקה פרק 116 – מכירים את זה שאתם עומדים בכניסה למשרד ופתאום לא זוכרים את הקוד ?

תובנה בדקה פרק 115 – מה לעשות עבור הלקוחות שלנו בימי קורונה?

תובנה בדקה פרק 114 – לא משנה אם אתם אנשים של מספרים או אנשים של מילים

תובנה בדקה פרק 113 – איך לא כדאי לשאול שאלות – על סוגסטיות, סקרים ומה שביניהם

תובנה בדקה פרק 112 – כולם ממליצים לכם להשקיע עכשיו בדיגיטל, הם צודקים

תובנה בדקה פרק 111 – הצרכן שלכם לא רציונלי, זה רק נדמה לכם

תובנה בדקה פרק 110 – מה עושים עם דף נחיתה שדועך? לא תמיד המסר השיווקי הוא הבעיה

תובנה בדקה פרק 109 – על סוכנויות ביון, דאטה ומערכי שיווק

תובנה בדקה פרק 108 – מה הקשר בין אינסטגרם ליפן ?

תובנה בדקה פרק 107 – על אסטרטגיה, כלים שיווקיים ושחמט

תובנה בדקה פרק 106 – גוגל מדווחת על עלייה של 15% בחיפושים שנעשים בתוך החנויות עצמן

תובנה בדקה פרק 105 – על הפרדת אשפה, שיווק ומכירות

תובנה בדקה פרק 104 – כל יום נחשב

תובנה בדקה פרק 103 – מה עשתה דלתא אירליינס ?

תובנה בדקה פרק 102 – למה אנחנו עושים את מה שאנחנו עושים? תלוי מי שואל

תובנה בדקה פרק 101 – למה אנחנו כותבים ״וכדומה״ ואיך זה קשור למוח שלנו?

תובנה בדקה פרק 100 – האם הגעה למספר עגול בפעילות הדיגיטל שלכם היא סיבה למסיבה?

תובנה בדקה פרק 99 – אתם מושלמים? חבל, זה עלול להרחיק לקוחות

תובנה בדקה פרק 98 – האם זמן וכסף הם משאבים מוגבלים?

תובנה בדקה פרק 97 – להעלות או לא להעלות? הנה השאלה

תובנה בדקה פרק 96 – אותן מילים, תוצאות הפוכות

תובנה בדקה פרק 95 – מהי ההחלטה הנפוצה ביותר בקרב הלקוחות הפוטנציאליים שלכם?

תובנה בדקה פרק 94 – איך למדוד הצלחה בקמפיין אוורנס ?

תובנה בדקה פרק 93 – על הפלמ״ח ושיווק דיגיטלי

תובנה בדקה פרק 92 – כיצד לייצר תוכן בעל פוטנציאל יח״צ

תובנה בדקה פרק 91 – על אבהות, שיווק וניהול קהילות

תובנה בדקה פרק 90 – למה מנהלי שיווק מרגיזים את עמנואל קאנט?

דילוג לתוכן