לינקדאין היא הרשת החברתית המעונבת ביותר. אם בתחילת דרכה שימש לינקדאין בעיקר מאגר קורות חיים דינמי, היא הפכה עם השנים, ובמיוחד לאחר רכישתה על ידי מיקרוסופט בשנת 2016 לרשת חברתית מקצועית פעילה ולזירת שיווק יעילה במיוחד לשיווק B2B.
בשנת 2021 רשומים בישראל מעל 2,000,000 משתמשים ללינקדאין, כאשר הנתח המרכזי הוא בגילאי 25–34 (כ-63%) ולאחר מכן 35–54 (כ-18%). עד לשנת 2020 קצב העלאת התכנים ללינקדאין ומספר הכניסות לרשת ביום היו נמוכים יותר בהשוואה לרשתות החברתיות הבולטות, אך בעידן הקורונה חל זינוק של 60% ביצירת תוכן ושל 55% באינטראקציה בין משתמשים.
לינקדאין היא זירה ייחודית למגע אורגני עם מקבלי החלטות בדרג הבכיר, בניית רישות חברתי וגם פרסום בעל יכולת פילוח ייחודית שלא קיימת בפלטפורמות אחרות (למשל: טרגוט בהתאם לסוג התפקיד, שם החברה, גודל החברה וכדומה).