רגע לפני שקופצים ראש לבריכה, כדאי לוודא שיש בה מים. וגם למדוד את העומק.
בעידן שיווקי המתפתח במהירות עצומה, לא ניתן לבסס תוכניות שיווק ולהשיג יעדים עסקיים באופן שיטתי, בלי מחקר מעמיק ושוטף שיסייע להבין את קהלי היעד והשוק בזמן אמת, ולקבל החלטות חכמות.
מחלקת המחקר שלנו, משתמשת בכלי המחקר המתקדמים ביותר כדי לסייע לחברות, מותגים וארגונים להבין את הלקוחות, העובדים וקהלי היעד.
איזה מחקרים אנחנו מבצעים?
בתחום המחקר, אין מידה אחת שמתאימה לכולם: לכל מקרה יש לתפור חבילת מחקר ייעודית להשגת המטרות. חבילות המחקר שלנו נבנות על בסיס התובנה שפיצוח "מרחב הזהב", החיוני לביסוס תוכנית שיווק, מחייב הבנת עומק כפולה: של הארגון או העסק מצד אחד, ושל קהלי היעד והשוק מצד שני.
- מחקר פנים ארגוני:
מחקר עומק פנים ארגוני המשלב בין שאלונים דיגיטליים חכמים, פגישות מחלקתיות ואישיות, וסקרי עובדים.
- מחקר דאטה – נכסים דיגיטליים:
מחקר על כלל הנכסים הדיגיטליים של הארגון אן העסק, לרבות: ניתוח נתוני אנליטיקס באתר, ניתוח נתוני רשימות דיוור ואוטומציות, ניתוח נתוני רשתות חברתיות, וניתוח נתוני PPC בכלל המערכות והרשתות.
- סקר צרכנים מתוקף סטטיסטית:
סקר כמותי שנערך בליווי סטטיסטי צמוד, המייצג את האוכלוסייה הנסקרת במגוון מדדים. מחלקת המחקר מלווה את התהליך משלב בניית המחקר, דרך ניסוחי השאלות וכלה בניתוח התוצאות ומשמעותן.
- קבוצות מיקוד דיגיטליות:
סקר איכותני מעמיק שנערך במגוון דרכים לקהלי יעד פרטניים. את קבוצת המיקוד הדיגיטלית ניתן לבנות בקרב צרכני קצה (C2B), ובקרב קהלי יעד עסקיים (B2B).
- מחקר שוק – מקורות גלויים:
מחקר הנערך בידי תחקירנים המנוסים בכריית מדע ממקורות גלויים, לרבות ראיונות עם שחקנים רלוונטיים לאותו שוק, כמו עיתונאים, אנליסטים ורגולטורים. המחקר מאפשר סקירת ענפי שוק במדינות שונות, הבנת נתחי שוק, רגולציות, חסמים וזרזים המאפיינים אותו.
- מחקר חוויית לקוח:
מחקר לקוח סמוי, הן ברובד הדיגיטלי והן ברובד הפיזי בשטח. המחקר מאפשר לשרטט במדויק את תהליכי השיווק והמכירות, משלב הפנייה ראשונה ועד הרכישה באתר או בחנות הפיזית.
- מעבדת נוירומרקטינג:
מחקרים המתמקדים במעקב אחר מבטי עיניים וזיהוי רגשות בזמן אמת. בין השאר, כוללת מעבדת הנוירומרקטינג שלנו ציוד מתקדם של חברת Tobii, מובילה עולמית בתחום זה, שאף הכשירה את אנשי הצוות שלנו לביצוע מחקרים אלה.מחלקת המחקר עובדת בשיתוף פעולה עם הדוק עם אנשי האסטרטגיה והתוכן, מה שמאפשר לקחת את ממצאי המחקרים צעד קדימה, ולבנות על בסיסם תוכנית פעולה ברורה, ישימה ומדידה.