עם פריצתו של האוליגרך הוירטואלי אולג פטרושקה לתודעת הציבור התרענו: בקרוב הוא ייפול. המתכנה עוקבת
להשקיע כסף בקמפיין הזנק לדף הפייסבוק שלכם הוא לפעמים דבר בלתי נמנע. אבל מה קורה רגע אחרי? מה יקרה לדף שלכם אם לא תמשיכו להשקיע בתכני איכות רצופים?
כך נראה הדף של "אולג פטרושקה" בשיאו: מספר ה"מדברים על זה" כמעט זהה למספר ה"אהבתי", והגרף מראה את ההזנק שיוצרי הקמפיין ביקשו ליצור. אבל מה קורה פחות מחודש מאוחר יותר?
עם חשיפת מטרת הקמפיין, הפסיקו יוצריו להעלות תכנים באופן שוטף, ומלבד התייחסויות מינוריות לאקטואליה וקישורים לכתבות באתרים אחרים, הפסיקו היוצרים להשקות את ערוגת התכנים. זה מה שנוצר – עלייה זניחה ב"אהבתי" וצניחה דרמטית ב"מדברים על כך".
מסקנות: אחרי ששותלים, צריך גם להשקות. תוכן שיווקי הוא לא מוצר חד עונתי. חייבים לתחזק אותו באופן שוטף עם כתבות לאינטרנט, מאמרים ותוכן שיווקי באיכות גבוהה שידביק את הגולשים לדף.
אולג פטרושקה. יהי זכרו ברוך.