הקלפים הונחו על השולחן: אולג פטרושקה הוא יציר כפיה של ועדת המדרוג באינטרנט שנועד להדגים את כוחו של הפרסום באינטרנט. מי ידאג לאולג עכשיו?

2,000 לייקים, חשיפה גדולה ותשומת לב של גופי תקשורת – זה מה שהצליח להשיג אולג פטרושקה במספר ימים. הישג נאה לכל דבר ועניין. אבל מה עכשיו? בעוד כמה ימים יפסיק לזרום תוכן חדש לאתר המושקע של אולג, הפייסבוק התוסס שלו יילך ויגווע והטוויטר ייכנס לתרדמת החורף.

באזזז הזנק הוא כמעט הכרח בעולם הדיגיטל – אולם זו רק נקודת ההתחלה. כדי שאנשים שהחלו להידבק לתכניו של אולג פטרושקה ימשיכו להיכנס לאתר שלו, להגיב ולשתף בפייסבוק ולעשות רי-טוויט לציוציו, חייבים לבנות לו תכנית תוכן מסודרת לשנת 2013, ולהעלות תכנים מסוגים שונים, כאלה שהגולשים לאתר שלו מרגישים שהם רוצים לפגוש שם. מאמרים לאינטרנט, תובנות, כתבות ותכני איכות.

סופו של אולג פטרושקה נכתב מראש: הוא צפוי לגסיסה איטית ולהשלכה חסרת כבוד לדיור בלתי מוגן בפח המחזור של ההיסטוריה הדיגיטלית.

כמעט כל לקוח שאנו פוגשים מתעניין מאוד בקמפיין הזנק, בגימיקים דיגיטליים ובבאזזז. מעטים מפנימים את הצורך בתוכן מתמשך שימקסם את קמפיין ההזנק וייקח אותו הלאה למחוזות שיווקיים של ממש.

אל תשליכו את אולג לעת זקנה!