עליאקספרס מקבוצת עליבאבא הוא אתר מסחר מקוון בינלאומי מוביל. ישראל נחשבת לאחת הטריטוריות שבהן נרשמות בו, באופן רציף, מכירות בהיקפים גדולים. האתגר השיווקי הנוגע לניהול תוכן עבור פלטפורמה מכירתית, עם מערכי PPC נרחבים, הוא כיצד ליצור חיבור צרכני שאינו מכירתי.
ניהול והפקת תוכן
תוכנית התוכן שבנינו עבור עליאקספרס בישראל כללה שילוב של מספר סוגי תכנים במספר תצורות. סוגי התכנים נעו בין תכנים אינפורמטיביים עבור אלה המשתמשים במערכת לבין תכנים המדגימים פעילות של מוצרים מיוחדים, הן תכנים הומוריסטיים והן תוכני .RTM התכנים כללו טקסטים, עיצובים, אנימציות וסרטונים. תוכנית התוכן הצליחה לעורר אנגייג'מנט חסר תקדים, ובעקבות כך עליאקספרס עודדה טריטוריות נוספות להשתמש בקריאייטיב ובחלקים מתוכנית התוכן, לרבות שיתוף ותרגום סרטונים שהפקנו.
שירותי הפקת תוכןוידיאו ואנימציה
חלק מתוכנית התוכן כלל הפקות שוטפות של סרטונים ואנימציות. בין השאר הפקנו סרטוני unpackaging, סרטוני המחשות למוצרים ואנימציות הנוגעות לחנויות בפלטפורמת עליאקספרס, הדירוג שלהן וייחודן, זאת לצד הפקות לקראת קמפיינים בינלאומיים כמו יום הרווקים הסיני.
שירותי וידיאו ואנימציהרשתות חברתיות
ניהלנו עבור עליאקספרס את דפי הפייסבוק והאינסטגרם. דף הפייסבוק מנה כ-400,000 משתמשים. ניהול דף פייסבוק בהיקפים כאלה הוא מאתגר, בשל הצורך להפיק תכנים שמדברים לסוגים רבים של קהלים, הן מבחינת מגדר וגיל והן מבחינת תחומי עניין. בין השאר כללה תוכנית התוכן חידות זיהוי של מוצרים ייחודיים, המחשות וידיאו של מוצרים מעוררי חיוך, חיפוש מתמיד אחר "המוצר הבא" שיעורר תשומת לב ותכנים אינפורטמטיביים שמטרתם לעודד שימוש חכם בפלטפורמה.
שירותי ניהול דפי פייסבוקייעוץ וליווי 360
במסגרת הליווי שלנו את עליאקספרס היינו שותפים להחלטות אסטרטגיות הנוגעות לקידומי מכירות בינ"ל ולשיתופי פעולה לוגיסטיים וטכנולוגיים בישראל, והפקנו מוצרים שונים כדי לסייע במימוש היעדים העסקיים של עליאקספרס, לרבות הקמת דפי נחיתה, ניהול קמפיינים, ניהול קשר מול גופים נוספים ועוד.