פייזר היא חברת התרופות הגדולה בעולם, ומשבר הקורונה הציב אותה באור הזרקורים. לפייזר מגוון מוצרים ומחלקות שמסייעים למטופלים ברחבי העולם בתחומים שונים ומגוונים. האתגר השיווקי של פייזר ושל חברות פרמצבטיות אחרות הוא בראש ובראשונה כיצד לגעת בקהלי יעד, כיוון שתוכן רפואי עשוי להפחיד אותם או לשעמם אותם. אתגר נוסף הוא רגולטורי – עמידה בנהלים הקשיחים של משרד הבריאות לעניין העלאת מודעות למחלות ופרסום תרופות.
מחקר ואסטרטגיה
יחד עם הצוותים במחלקות השונות אנו לומדים לעומק את קהלי היעד: מה מטריד אותם, איזה מידע חסר להם, מהן ההתנגדויות הפסיכולוגיות שלהם, מה מעכב אותם מלאבחן ולטפל בבעיה שלהם, וכדומה. בהתאם לממצאים – בונים תוכנית תוכן לרשתות החברתיות ולאתרי המ"ל (העלאת מודעות למחלות).
שירותי מחקר ואסטרטגיהניהול והפקת תוכן
הדסק הרפואי שלנו, אשר מגבה את האמירות העובדתיות והמדעיות במקורות מוסמכים, וזאת בהתאם לדרישות הרגולציה, מסייע בעיבוי התוכן באתרי המחלקות השונות.
שירותי הפקת תוכןוידיאו ואנימציה
לקראת חודש המודעות לסרטן השד, הפקנו סרטון ייעודי להעלאת המודעות לסרטן שד גרורתי. אנימציה משמשת את תוכנית התוכן ברשתות החברתיות לטובת המחשת ידע והגברת החשיפות.
שירותי וידיאו ואנימציהרשתות חברתיות
תוכנית תוכן לרשתות החברתיות הרלוונטיות בנויה בהתאם לתוכנית התוכן. התוכן נכתב על ידי הדסק הרפואי שלנו, אשר מקפיד לגבות את התוכן במקורות מוסמכים ולעמוד בדרישות הרגולציה. העיצוב מותאם לתוכן וכולל הנפשות ואיורים. אנחנו מלווים את המחלקות לאורך כל תהליכי האישור הפנימיים והחיצוניים עד לעליית הפוסט לאוויר, ושותפים בניתוח ביצועי של כל פוסט בפועל.