עצרו! חמישה דברים לבדוק לפני שאתם לוחצים "פרסום" בפייסבוק

עצרו! חמישה דברים לבדוק לפני שאתם לוחצים "פרסום" בפייסבוק

קחו רגע כדי לבדוק שעשיתם הכל לקדם את הפוסט שלכם

1. האם עינו של הגולש תיתפס? פוסט עם תמונה, כזה עם קישור לכתבה מעניינת או עם כותרת משונה – יתפוס את עינו של הגולש.

2. האם הפוסט לא ארוך מדי? פוסט שאורכו מעל 40 מילים – לא ייקרא. גם אם אתם חייבים להביע את דעתכם ביותר מילים –  דאגו להכניס את הנקודה החשובה במשפטים הראשונים – סביר להניח שהגולש לא יטרח לקרוא את הפוסט עד תומו.

3. האם יש תמריץ לגולש להגיב או לשתף? לקבל "לייק" זה כבר לא מספיק. כדי שפייסבוק יקדם את התוכן שלכם, צריכים יותר אנשים "לדבר על זה". איך? תנו להם תמריץ לשתף (למען מטרה חשובה, למשל), או להגיב (סיימו את הפוסט בשאלה מזמינה).

4. האם יש לכם חבר בפייסבוק שהנושא של הפוסט בוער בדמו? אם כן – תייגו אותו בגוף הפוסט באמצעות סימול ה @. החבר יגיב מיידית ויגרור אחריו תגובות נוספות.

5. בקרת איכות: קראו שוב את הפוסט. סלקו שגיאות כתיב, חדדו את המסר. אחרי שתעלו אותו – גם עריכה כבר לא תועיל.

גיל סלוביק
sloviks@gmail.com

תואר ראשון (LLB) ושני (LLM) במשפטים. עו"ד בתחום הקניין הרוחני (ייצוג חברות בינלאומיות דוגמת אדידס, טימברלנד, פייזר, סאנופי-אוונטיס, אבסולוט וודקה, רולקס, גאפ, רדבול, ועוד). העורך הראשי והמנכ"ל של המתכנה לתוכן עברי בע"מ.