הבירה המקסיקנית"corona" , וכך גם "קורונה ישראל", שמה דגש על הקשר לחופי הים ולגולשים.
אסטרטגיה ומחקר
האתגר שמולו ניצבנו היה לבנות מהיסוד את אסטרטגיית הדיגיטל של המותג, להעניק לו נראות דיגיטלית גבוהה, לדאוג לקידומו במנועי החיפוש ולבנות גרעין קשה של אוהדים ברשתות החברתיות. האסטרטגיה שבנינו כללה יצירת שלושה עולמות תוכן מגזיניים למותג: גלישת גלים, פוצ'יוולי ושמירת חופים. במסגרת תוכנית התוכן לעולמות אלה, נסקרים אירועי חוף דוגמת טורניר הפוצ'יוולי, פעילויות מקומיות ובינלאומיות של שמירת חופים וסיקור תחרויות גלישה בישראל ובעולם.
רשתות חברתיות
במסגרת העבודה ניהלנו וליווינו את קורונה בהקמת ובבניית תוכנית התוכן לרשתות החברתיות, ובכלל כך פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם.
כלים אפליקטיביים
כדי לחזק את הקשר התודעתי בין המותג קורונה לבין חופי הים בישראל, בנינו את "מדד החופים של קורונה": אינדקס מגזיני הכולל מפה דיגיטלית חיה, שעליה נפרשים חופי הים בישראל לאחר שנסקרו בפועל על ידי כתבי המתכנה וצלמיה במגוון מדדים. מדי מספר חודשים חזרנו לבקר בחופים כדי לעדכן את המידע על אודותיהם. הכלי משך אליו חובבי חופים רבים, וחיבר את המותג לנושא החופים.
בניית וניהול אתרים
במסגרת העבודה עם בירה קורונה, בנינו עבורם אתרים, מיני סייטים ודפי נחיתה בנושאים שונים. אחד מהם הוא אתר medbreaks המרכז מסעות של גולשים ישראלים בחופים בארץ ובעולם. אפשר לומר שבמקרה הזה – הגולשים הם התוכן.