שיווק באינטרנט:  5 הטעויות הנפוצות ביותר באינטרנט הישראלי

"מי שלא עושה לא טועה"? "רק מטעויות אפשר ללמוד"? עזבו אתכם מסיסמאות, יש כמה טעויות בסיסיות שחוזרות על עצמן באופן כרוני בשיווק בדיגיטל בישראל ובאתרי האינטרנט בארץ, הגיע הזמן פשוט להפסיק עם זה:

  1. רק על עצמי לספר ידעתי

מכירים את זה שאתם מכירים מישהו או יוצאים לדייט עם מישהו שעף על עצמו ולא מפסיק להגיד את המילה "אני" ולספר על עצמו כמה שהוא כזה או אחר? אז אתם ממש לא רוצים להיות הבן אדם הזה. בהרבה מקרים, המפגש עם קהל היעד שלכם דומה קצת לדייט ראשון או שני, אז לפני שאתם צועקים בקולי קולות כמה השירות שלכם נפלא והמוצר שלכם תותח, אולי תחשבו קצת על קהל היעד שלכם ומה מעניין אותו? למה הוא הגיע, מה הוא חיפש, אולי תראו לו שאתם מתעניינים ברצונות שלו, שאתם אמפתיים אליו ויש לכם פתרונות עבורו. כי תאמינו לי הם לא הגיעו בכדי לשמוע אתכם מדברים רק על עצמכם.

 

  1. OVER SEO

קידום אתרים, קידום אתרים באינטרנט, קידום אתרים באינטרנט בפתח תקווה, קידום אתרים באינטרנט בקריות.זוכרים את יבגני קדמנוב? אז הוא עוד כאן ואפילו בועט, בועט חזק, בועט חזק באיזור המרכז:

למרות שפעילות SEO  באתר היא דבר חשוב, אתם ממש לא רוצים שהיא תבוא על חשבון חווית משתמש טובה ותוכן אורגני אמיתי. חפרתם עם SEO? איבדתם את הקורא.

 

  1. מערכות CMS זבל'ה

בניתם את האתר שלכם לפני כעשור עם חברת פיתוח אתרים שיש לה מערכת משלה לניהול האתר? על מנת להוסיף טופס או כפתור שיתוף אתם צריכים לרדוף אחרי מפתח האתר? ככה אי אפשר לעבוד היום. הפעילות באתר שלכם חייבת להיות עכשווית ומגיבה בזמן אמת. אתם צריכים דחוף לעבור למערכת ניהול אתרים עכשווית וגמישה. כדרך חיים, אני ממליץ על עבודה בקוד פתוח. כן – וורדפרס זה אחלה פתרון.

 

  1. תבניתיות יתר

שמעתם להצעה הקודמת ומערכת ניהול האתר שלכם מבוססת על קוד פתוח. יש מצב שהאתר שלכם נראה כמו עשרות אתרים שכבר ראיתם. הנהירה לוורדפרס של בעלי אתרים ומספר התבניות המוגבל שנבנו כתומכי עברית יצרו מצב של אתרים רבים שנראים מאותו שטאנץ. ההמלצה שלי- צאו מהשבלונה, צרו בידול באיך שאתם נראים על ידי אמירה ויזואלית ופריסת תוכן מעוררת עניין ובעלת אמירה יחודית.

 

  1. קיפאון (חוסר דינמיות)

מבקר שמגיע לאתר שלכם בפעם השנייה ולא חש בכל שינוי, לא ימצא סיבה מיוחדת לחזור לאתר לביקורים חוזרים. האתר שלכם אינו ברושור. האתר שלכם חייב להשתנות באופן שוטף, לשדר עשייה דינמית והתחדשות. מה התדירות? לפחות פעם בשבוע, כדאי יותר.

 

אז יאללה לעבודה. ובלי טעויות.