בשנים חולפות הגדירו משווקי תוכן את האתגר הגדול ביותר עבורם ביצירת תוכן מעניין מספיק עבור הקורא. אלא שמגמה זו השתנתה בשנת 2012, בה 64% מהמשווקים הצביעו על העובדה כי דווקא ייצור כמות מספיקה של תוכן, הוא האתגר שהדריך אותם יותר מכל, כך מדווח אתר contentmarketinginstitute.com
סביר מאוד להניח, כי אתגר זה ייצור הזדמנויות עסקיות ותעסוקה עבור מפתחי תוכן. נייט ריגס, מנהל העסקים חברתיים בקבוצת Karcher, ניסח זאת כך: "אלו חדשות טובות לעיתונאים ומפיקים שנפלטו מעולם התקשורת ומחפשים להמציא את עצמם מחדש".
טיפ: אם ברצונך לייצר יותר תוכן בשנה הבאה, עדכן תוכן קיים מן השנים החולפות.
התאם תוכן קיים לפורמטים שונים. לדוגמה, המר את סגנון ה"שאלות נפוצות" (FAQ) המיושן ל"טיפים מהירים", או הפוך בלוג פופולרי לפודקאסט, אינפוגרפיקה ואפילו לספר אלקטרוני.
תרגם מכתבי תודה מלקוחות, המלצות ומשובים חיוביים למיזכרי "מדוע לקוחות אוהבים את המותג שלנו".
בדוק את מה שהיה פופולרי בעבר, קבור כעת אי שם בארכיונים המקוונים שלך. התמקד בתוכן שאינו תלוי-זמן כהודעות העוסקות בבעיות אקטואליות בענף שלך.
פטרישיה רדסיקר