תקציב שיווק דיגיטלי: בואו לבחון אם יש לכם סיכוי להפוך ליד לעסקה

תקציב שיווק דיגיטלי: בואו לבחון אם יש לכם סיכוי להפוך ליד לעסקה

מנהלי שיווק הם אנשים המסוגלים לנוע בזמן. הם מדברים אתך בהווה, את הפרויקט הם  צריכים "לאתמול" ואת התשלומים הם דואגים לספק רק בעתיד השוטף פלוס.

כן, כולם כבר מבינים את חשיבות השיווק הדיגיטלי ואת מלכותו התאורטית והבלתי המעורערת של התוכן הדיגיטלי. אבל איכשהו, כשמגיעים לתקציב השיווק השנתי – מאכילים את התוכן הדיגיטלי בשאריות ומצפים שהוא ייעשה מעצמו. זה נגמר בחוזים בהולים בדקה התשעים ובמסלול ייסורים מליד ועד לעסקה.

רוצים לחוש איך מרגיש ספק תוכן דיגיטלי בדרכו אל החוזה? בבקשה – שחקו במשחק המסלול "ליד הגיע" ונסו לקבל חוזה שיווק דיגיטלי.

שיווק דיגיטלי: המסלול מליד לעסקה

 

גיל סלוביק
sloviks@gmail.com

תואר ראשון (LLB) ושני (LLM) במשפטים. עו"ד בתחום הקניין הרוחני (ייצוג חברות בינלאומיות דוגמת אדידס, טימברלנד, פייזר, סאנופי-אוונטיס, אבסולוט וודקה, רולקס, גאפ, רדבול, ועוד). העורך הראשי והמנכ"ל של המתכנה לתוכן עברי בע"מ.