1. חומרי גלם: מנה מעולה מתחילה בחומרי גלם משובחים. התוכן שלכם חייב לכלול בשר איכותי – אם אין לכם תובנה או מסקנה של ממש, אל תתפלאו אם המנה תצא מאכזבת.
2. טריות: אל תמחזרו ואל תרכיבו מנת תוכן מהתכנים שנשארו לכם משלשום. תוכן טוב מתבשל טרי טרי.
3. תיבול: סודו של תיבול נכון הוא המינון. אל תמתיקו את התוכן יותר מדי ואל תחמיצו אותו. אל תגישו אותו חריף מדי וגם לא תפל. תנו לחומרי הגלם לדבר.
4. הגשה: את המנה צורכים קודם כל עם העיניים – השקיעו בצלחות ובנראות של התוכן שלכם. עשו לקוראים שלכם חשק לטעום.
5. גודל המנה: אל תשאירו את הקורא רעב וגם לא שבע מדי. תנו לו תוכן ברוחב לב, אבל שיישאר לו מקום גם לקינוח.
6. תזמון: את המנה יש להגיש כשהיא מהבילה. מנה קרה לא עושה חשק לטעום אותה, ונושא לא אקטואלי לא עושה חשק מיוחד לקרוא אותו.
7. שירות: צרו קשר עם הסועד. התעניינו אם התוכן טעים לו ועודדו אותו להגיב ולשתף.
8. שיתוף: הגישו את הקינוח עם כמה כפיות, כדי שכולם יוכלו לטעום ולשתף אחד את השני בטעם.
9. שיווק: אם הסועד התעניין במנת תוכן אחת, עניינו אותו גם בשנייה והציעו לו גם מנות משלימות מתפריט היינות.
10. תמהיל: מסעדה טובה מגישה תמהיל מנות שידבר אל מגוון אנשים. הגישו לקוראים שלכם מגוון מנות. לא כולם אוהבים דווקא אנטרקוט.