שאלון ראשי התיבות: שלב ניתוח התוצאות

ראשי תיבות שיווק דיגיטלי

שאלון ראשי התיבות: שלב ניתוח התוצאות

יותר מ 1,500 מנהלי שיווק ומקצוענים בתחום השיווק הדיגיטלי השיבו על שאלון "ראשי התיבות של השיווק הדיגיטלי", הבודק את משמעותם של 20 ראשי תיבות נפוצים בתחום.  השאלון הופץ בניוזלטר שלנו ובפייסבוק באמצעות טירגוט למקצוענים בתחום השיווק הדיגיטלי.

התוצאות: מכירים את רוב ראשי התיבות – אך יש כמה הפתעות

הבשורות המשמחות הן שרוב מוחץ של המשיבים מכירים את משמעותם של ראשי תיבות רבים – מעל 80% מהמשיבים ענו נכונה על כמחצית מראשי התיבות.

  • הכוכבים הגדולים והמוכרים ביותר הם:
    • SMM
    • PPC
    • UI
    • SEO
    • CPC
  • ראשי תיבות שהיו מוכרים, אך פחות, הם:
    • ROI
    • KPI
    • CPL
    • SWOT
    • CTR

ראשי תיבות של שיווק דיגיטליראשי התיבות הפחות מוכרים ברשימה הם:

  • חמשת ראשי התיבות הבאים בתור, כבר יורדים מתחת ל-75% של היכרות:
    • SMB
    • GDPR
    • CTA
    • SEM
    • API
  • חמשת ראשי התיבות שסוגרים את הרשימה ולא מוכרים מספיק:
    •  LTV
    • ATL
    • CMS
    • AIDA
    • UTM

מפתיע: רבע ממקצועני השיווק לא מכירים את משמעות המשפך השיווקי AIDA

מפתיע לגלות שהמשיבים לשאלון שולטים בדקויות של ראשי תיבות בתחום השיווק הדיגיטלי, אך רק 25% מהם מכירים את משמעות ראשי התיבות של משפך AIDA, שנחשב למשפך בסיסי בתורת השיווק. את העובדה שרק 8% מהמשיבים, שללא ספק יודעים מהו UTM, לא ידעו את משמעות ראשי התיבות אנחנו לא זוקפים לרעת המשיבים – מדובר אכן בראשי תיבות מפתיעים.

למילון השלם של ראשי תיבות: לחצו כאן

גיל סלוביק
sloviks@gmail.com

תואר ראשון (LLB) ושני (LLM) במשפטים. עו"ד בתחום הקניין הרוחני (ייצוג חברות בינלאומיות דוגמת אדידס, טימברלנד, פייזר, סאנופי-אוונטיס, אבסולוט וודקה, רולקס, גאפ, רדבול, ועוד). העורך הראשי והמנכ"ל של המתכנה לתוכן עברי בע"מ.