גוגל: "תשכחו כל מה שאתם יודעים על המשפך השיווקי"

טוב, הכותרת שגוגל נתנו למחקר שלהם היא בהחלט מוגזמת. המשפך השיווקי נשאר משפך שיווקי, אלא שהוא הפך להיות דינמי. אם בעבר היחס אל התנועה במשפך השיווקי היה ליניארי – תנועה סדורה מראש המשפך אל תחתיתו – הרי שהיום צרכנים עולים ויורדים במשפך, משהים את התנועה...

מו"לתג רפואי

מו"לתגי תוכן בעולם הרפואה: שלוש דוגמאות מהעולם

והרי התחזית: בשלב מסוים בעשייה השיווקית שלכם בדיגיטל, התוכן יהפוך להיות חלק כה מהותי, עד שתגיעו אל ארץ חדשה: השלב שבו המותג הופך ל"מוציא לאור", כלומר: ערוץ עצמאי בעל אוטוריטה בתחומו, שמפיק באופן שוטף, ממש כמו מערכת עיתונאית, כתבות, מאמרים ומחקרים לאתר שלו, תכנים לניוזלטרים...

תוכן רפואי

תוכן רפואי במשפך השיווקי: כל המחלות דומות זו לזו?

יש בעיה עם סטטיסטיקה. מצד אחד היא ממכרת, במיוחד בעולם מעורפל כמו עולם השיווק והצרכנות. מצד שני, לפעמים התמונה המתקבלת באופן סטטיסטי יכולה להיות בסטיית תקן משמעותית כאשר מפלחים אותה לעומק. זה בדיוק מה שעשוי לקרות לכם כמשווקים באמצעות תוכן רפואי בעולם הרפואה. ד"ר גוגל ומיסטר...

אתר אינטרנט לעורכי דין

אתר אינטרנט לעורכי דין: 7 טעויות נפוצות

אם אתם עורכי דין שבונים אתר משפטי חדש או מרעננים את האתר הנוכחי, הכתבה הזו היא בשבילכם. אם אתם לא בטוחים לגבי הצורך ברענון האתר או בנייתו מחדש, כדאי לכם לקרוא את הכתבה הזו קודם. כך או אחרת, כדאי לכם להימנע מביצוע טעויות בתהליך בניית...

עורכי דין: האם האתר שלכם מוכן ל-2019?

בשנת 2018 זה קרה. גם לשכת עורכי הדין הבינה שבתחום צפוף ותחרותי כמו עריכת דין, לאתר האינטרנט משקל קריטי להצלחה עסקית. בהתאם לסעיף 3 לכללי לשכת עורכי הדין (פרסומת), העוסק בפרסומת מותרת, הוכנס סעיף 5 שהסיר חסמים מפרסום באינטרנט. הסעיף הנוכחי קובע כי למעט הגבלות מעטות...

טען עוד