תוכן להמרת לידים

יש לכם ליד? אתם צריכים תוכן כדי להמיר אותו

המח האנושי בנוי לתפיסת תהליכים מובנים וקבועים, או אם תרצו: הרגלים. גם בתחום השיווק הדיגיטלי אנחנו פועלים לפי הרגלים. כך בדיוק אנחנו מתייחסים אל תפקידו של התוכן בהנעת צרכנים במשפך שיווקי. ההרגל שלנו הוא לשים את התוכן בצד דווקא כשמגיעים למאני-טיים: תחתית המשפך השיווקי והמרת לידים. התפיסה הקלאסית:...

ראשי תיבות של שיווק דיגיטלי

ראשי תיבות של שיווק דיגיטלי: המילון השלם

כל פגישה הנוגעת לשיווק דיגיטלי כוללת שימוש בראשי תיבות. כולם שואלים מה ה-KPI, איך להגדיל את ה-LTV ומה ה-CTR הממוצע של הקמפיין. ריכזנו עבורכם רשימת ראשי תיבות של שיווק דיגיטלי מסודרים לפי סדר אלפביתי. ראשי תיבות של שיווק דיגיטלי AIDA AIDA הוא שמו של משפך שיווקי בסיסי המתאים...

Digital Marketing

מנהלי שיווק: מכירים את ראשי התיבות של השיווק הדיגיטלי?

 כל פגישה הנוגעת לשיווק דיגיטלי כוללת שימוש בראשי תיבות. עד כמה אתם מכירים את משמעות ראשי התיבות האלה? בחנו את עצמכם המבחן כולל 10 מונחים אקראיים מתוך מאגר של ראשי תיבות ובסופו תקבלו תשובות מלאות...

Storytelling? נראטיב ארגוני! כך עושה זאת קורונה

בשנים האחרונות כולם מדברים על "סיפור מותגי" או על Storytelling. אני אישית לא אוהב את הביטויים האלה. יותר מדי פרסומאים, קופירייטרים וכותבים שיווקיים קוראים לעצמם "מספרי סיפורים" והם ממש לא כאלה. צ'רלס דיקנס ידע לספר סיפור, גם דוסטוייבסקי, מאיר שלו ודוד גרוסמן. בואו ניתן כבוד...

טען עוד