אוטומציית שיווק

איך להתכונן לתהליך הטמעה של מערכת אוטומציית שיווק?

תהליך הטמעה של מערכת אוטומציית שיווק בארגונים הוא מורכב. מידת המורכבות תלויה בסוג ובמספר מערכות הנתונים וה-CRM הקיימות בארגון, במספר המקורות שמהם נשאבים נתונים, ובעד כמה הייתה קיימת מודעות בארגון לאיסוף ולסידור דאטה לאורך השנים. אחת הטעויות הנפוצות בתהליכי הטמעת מערכת אוטומציית שיווק היא התמקדות בפן...

המשפך השיווקי לא מץת

מותו של המשפך השיווקי? לא כל כך מהר

משפך שיווקי הפך לאופן ההמחשה הנפוץ ביותר לדרך שבה מתנהגים לקוחות בתהליכי רכישה. המודל של משפך שיווקי, שהוא בן יותר ממאה שנים, הוכיח את עצמו במגוון רחב של תעשיות, שירותים ומוצרים, עוד מימי המכירות מדלת לדלת ועד היום – בעידן הדיגיטלי. על פניו, נראה שהוא...

תוכן לאוטומציית שיווק

תוכן לאוטומציית שיווק: כך הוא יביא לכם תוצאות

אחת השאלות הנפוצות בקבוצות של מנהלי שיווק בפייסבוק ובלינקדאין היא "איזה כלי של אוטומציית שיווק כדאי לי להטמיע?" מכאן מתפתח דיון טכני הנוגע להתממשקות למערכות CRM ולצרכים הספציפיים של הארגון, החל מתרשימי זרימה פשוטים של שליחת מיילים וכלה במערכות מתוחכמות שיודעות לעקוב מקרוב אחר המסע...

תוכן בתחום הפיננסי

הצרכנים רוצים להאמין: על תוכן בתחום הפיננסי

מערכות היחסים שבין צרכנים לבין מוסדות פיננסיים הן תמיד מורכבות. כך, למשל, נחשף לאחרונה פער מעניין בין מה שהצרכנים חושבים על הבנקים שלהם לבין מה שהיו רוצים להרגיש כלפיהם. האם תוכן בתחום הפיננסי הוא הפתרון? השוק מוכיח שכן מתחת למעטה הציניות: אנחנו רוצים להאמין לבנקים מחקר שפורסם...

אומץ שיווקי

אומץ שיווקי: ראיונות עם שלושה מנהלי שיווק דיגיטלי

הזרמת תקציבים מטלוויזיה לפייסבוק, סרטון שעשוי לעורר מהומה בקרב קהלי היעד וביצוע מהלכים בפלטפורמה כנגד המלצתם של מומחי אותה פלטפורמה – המהלכים השיווקיים האלה הסתיימו בהצלחה כבירה, וללא התכונה של אומץ שיווקי של אלה שעומדים מאחוריהם, הם לא היו קורים. ריאיון עם שלושה מנהלי שיווק...

טען עוד