המרד השיווקי

המלצת קריאה: מרד השיווק – החברה האנושית ביותר תנצח

מארק שפר הוא כותב מוכר בתחום השיווק, וכתב כבר ארבעה ספרים בנושא. לקראת ספרו החמישי, שיצא לאור ממש לאחרונה, הוא ערך תחקיר במשך שנתיים. מרד השיווק: קריאת התעוררות למשווקים ולמפרסמים הספר Marketing Rebellion: The Most Human Company Wins  מנסה בכל כוחו לטלטל את הקוראים לקראת התובנה שכל...

האתגר של אוטומציית שיווק: חוסר באסטרטגיה ובתוכן איכותי

להגיד שתחום אוטומציית השיווק צובר תאוצה זה חתיכת אנדר-סטייטמנט. אם אתם לא שם היום – אתם תהיו שם בקרוב, כי פשוט לא תהיה לכם ברירה. ה-Marketing Automation כאן כדי להישאר וגם לנצח, אם יודעים להשתמש בו נכון. מה הקשיים בתפעול מערכות אוטומציית שיווק? תלוי מתי אתם...

גוגל: "תשכחו כל מה שאתם יודעים על המשפך השיווקי"

טוב, הכותרת שגוגל נתנו למחקר שלהם היא בהחלט מוגזמת. המשפך השיווקי נשאר משפך שיווקי, אלא שהוא הפך להיות דינמי. אם בעבר היחס אל התנועה במשפך השיווקי היה ליניארי – תנועה סדורה מראש המשפך אל תחתיתו – הרי שהיום צרכנים עולים ויורדים במשפך, משהים את התנועה...

מו"לתג רפואי

מו"לתגי תוכן בעולם הרפואה: שלוש דוגמאות מהעולם

והרי התחזית: בשלב מסוים בעשייה השיווקית שלכם בדיגיטל, התוכן יהפוך להיות חלק כה מהותי, עד שתגיעו אל ארץ חדשה: השלב שבו המותג הופך ל"מוציא לאור", כלומר: ערוץ עצמאי בעל אוטוריטה בתחומו, שמפיק באופן שוטף, ממש כמו מערכת עיתונאית, כתבות, מאמרים ומחקרים לאתר שלו, תכנים לניוזלטרים...

תוכן רפואי

תוכן רפואי במשפך השיווקי: כל המחלות דומות זו לזו?

יש בעיה עם סטטיסטיקה. מצד אחד היא ממכרת, במיוחד בעולם מעורפל כמו עולם השיווק והצרכנות. מצד שני, לפעמים התמונה המתקבלת באופן סטטיסטי יכולה להיות בסטיית תקן משמעותית כאשר מפלחים אותה לעומק. זה בדיוק מה שעשוי לקרות לכם כמשווקים באמצעות תוכן רפואי בעולם הרפואה. ד"ר גוגל ומיסטר...

טען עוד