אתר אינטרנט לעורכי דין

אתר אינטרנט לעורכי דין: 7 טעויות נפוצות

אם אתם עורכי דין שבונים אתר משפטי חדש או מרעננים את האתר הנוכחי, הכתבה הזו היא בשבילכם. אם אתם לא בטוחים לגבי הצורך ברענון האתר או בנייתו מחדש, כדאי לכם לקרוא את הכתבה הזו קודם. כך או אחרת, כדאי לכם להימנע מביצוע טעויות בתהליך בניית...

עורכי דין: האם האתר שלכם מוכן ל-2019?

בשנת 2018 זה קרה. גם לשכת עורכי הדין הבינה שבתחום צפוף ותחרותי כמו עריכת דין, לאתר האינטרנט משקל קריטי להצלחה עסקית. בהתאם לסעיף 3 לכללי לשכת עורכי הדין (פרסומת), העוסק בפרסומת מותרת, הוכנס סעיף 5 שהסיר חסמים מפרסום באינטרנט.הסעיף הנוכחי קובע כי למעט הגבלות מעטות...

מחקר צרכנות רכב

מחקר צרכנות רכב: מה מעניין את הישראלים ברכישת רכב חדש?

מחקר חדש מגלה מה מעניין את הישראלים במסע הצרכני לרכישת רכב חדש. בין השאר מתברר כי הצרכן הישראלי פתוח מאוד לשקילת מותגי רכב שונים, צורך חומר רב באינטרנט (אך לא מהסוג שהיה רוצה לקבל), וממעט בביצוע נסיעות מבחן. המחקר המלא זמין להורדה בטופס שבסוף הכתבהרכישת...

מסע צרכני תיירות

המסע הצרכני בתחום התיירות: 5 תובנות

לכל תחום וענף יש מסע צרכני משלו, המאופיין באורך שונה, בתמהיל שונה של שלבים ובחלוקות משנה של משפכים שיווקיים. המסע הצרכני בתחום התיירות מרתק במיוחד, בין השאר בשל המשקל המכריע שיש לעולמות הדיגיטל במשפכים השיווקיים שלו.הנה 5 תובנות שעולות ממחקרים שפרסמה גוגל בשנים האחרונות (2014-2018) בנוגע...

תשובות לסלוגנים באחוזים

חידון הסלוגנים: שלב ניתוח התוצאות

למעלה מ-3500 משתמשים השיבו לשאלון "עד כמה אתם מכירים סלוגנים", כאלף מתוכם עוסקים בתחום השיווק והפרסום. מטרת השאלון הייתה לבדוק האם סלוגן, לכשעצמו, מצליח לחדור לתודעת הצרכנים ולגרום להם לזהות את מקור הסלוגן – כלומר: המותג שעומד מאחוריו.השאלון משקף את מידת ההיכרות של הנשאלים עם...

טען עוד