RTM

RTM? זה מעניין בעיקר את אנשי הקריאייטיב

"קפצו לי היום לפיד נטע מטוס, נטע פיצה, נטע בקבוק - ועכשיו זה" [תגובה בדף הפייסבוק של דורקס ל RTM על נטע ברזילי] יום לאחר הזכייה בארוויזיון, הוצף הפיד של כולנו במותגים שהכינו מחוות לנטע ברזילי. וכשאני אומר "מחוות", אני מתכוון לנסיונות לרכב על גבה של...

שיווק פרסונלי

שיווק פרסונלי? זה לא מה שאתם חושבים

יש לי יחס אמביוולנטי לסרטוני "סודות הקוסמים". מצד אחד הסקרנות הורגת אותי, מצד שני אין הרגשה מאכזבת יותר מלראות כיצד הקסם המדהים מתגלה כאחיזת עיניים פשוטה. סודות אוטומציית השיווק נחשפים אין דבר מלאכותי יותר ממכתב שנועד להמונים ופונה אל הצרכנים בשמם הפרטי. כולנו יודעים שהמכתב הזה ממש...

מחקרי שוק מחקר פנים

מחקרי שוק? חשוב יותר שתעשו מחקר פנים

"יש לי הרבה אמונות", ציין הקומיקאי השנוי במחלוקת לואי סי קיי, "אבל אני לא חי לפי אף אחת מהן. אלה רק האמונות הקטנטנות והחמודות שלי, שגורמות לי להרגיש אדם טוב יותר". התובנה המעמיקה והמטרידה הזו על נפש האדם עומדת בעוכרי עסקים רבים שמתמקדים בשאלה "מה...

מה צרכנים רוצים מקצועיות ואמינות

מה צרכנים רוצים? אמינות ומקצועיות

בכל המחקרים והסקרים שנעשו על שיווק ומכירות יש תמיד מנצח ברור: שיווק מפה לאוזן. עצות שאנחנו מקבלים מחברים ובני משפחה תוך כדי המסע הצרכני הן אלו שהכי משפיעות על ההחלטה הסופית שלנו. מכרים במקום הראשון, ידוענים במקום האחרון תוצאות סקר שפורסם לאחרונה באתר Expertvoice מבהירות את הפער...

שיווק באמצעות תוכן - לא לבזבז זמן

שיווק באמצעות תוכן: חלקו את הזמן שלכם נכון

שיווק באמצעות תוכן הוא תחום מורכב מאוד המצריך שילוב של כישרון ויצירתיות עם ידע רב תחומי. כל עסק או ארגון שבחר בדרך של שיווק באמצעות תוכן חווה את הקשיים בתכנון וביצוע אסטרטגיית השיווק והדבר בא לידי ביטוי, בין השאר, בהשקעת זמן רב במקומות הלא נכונים. מה...

טען עוד