שיווק מבוסס דאטה

שיווק מבוסס דאטה: תתחילו להתאמן. היום

לפני שנצלול לעולם של שיווק מבוסס דאטה, קבלו בסיס לסיפור מרתק: הבוקר נכנסתי לחניון. מה מרתק פה? בואו נשאל משפטן, איש שיווק, מתכנת ואיש דאטה. כניסה לחניון: אותה סיטואציה – פרשנויות שונות הסיטואציה הבנאלית והיומיומית של כניסה לחניון יכולה לבסס סיפורים שונים עם זוויות הסתכלות שונות: המשפטן היה מספר...

תוכן פרסונלי

כולנו אינדיבידואלים? על פרסונליזציה, תוכן ודאטה

הודעת הטקסט הראשונה שהגיעה הייתה מטרידה. "אירינה שלום", פתחה ההודעה בחביבות פרסונלית מדויקת, "הינך מוזמן/ת השבוע עם קלי לטיפול בתולעים. ד"ר פורר". למען הסר ספק, לא קוראים לי אירינה, אין לי מושג מי זו קלי, ולא ברור לי מי מהשתיים זקוקות לטיפול בתולעים. החלטתי לעשות את...

קבלת החלטות

תורת הצמצום הפרסונלי: איך למכור יותר עם פחות?

סקירת תמונות של ברק אובמה מתקופת נשיאותו עשויה לאכזב את חובבי האופנה והסטיילינג, שכן הנשיא נראה בערך אותו דבר בכל התמונות. מדוע הנשיא הכריזמטי והמסוגנן לא הקפיד לגוון את הלבוש שלו? לא מדובר בחוסר תשומת לב, אלא בתכנון מוקפד: "אני לובש רק חליפה כחולה או...

משחקי החיקוי: על תוכן דיגיטלי והצופן האלגוריתמי

מה מתרחש שם "מאחורי הקלעים" של הרשתות החברתיות ושל מנועי החיפוש? שאלה זו קוסמת לרבים מיצרני התוכן הדיגיטלי. הרי אם רק נדע כיצד מפענחים המנועים האניגמטיים של פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין וגוגל תוכן דיגיטלי שמוזרם אליהם, נוכל לפצח את הקוד ליצירת התוכן המושלם, לא? אז הינה המציאות,...

משבר רשת

ניהול משברים ברשת: חמישה דברים שאפשר ללמוד ממר וולף

זה יכול לקרות לכל אחד, ודווקא ברגע הכי לא צפוי: טעות אנוש של עובד שאיבד עשתונות, תקלה טכנולוגית שגרמה נזקים, חוסר תשומת לב שיצר נראות בעייתית – ועוד אלף ואחת דרכים ליצור משברי רשת. מה עושים כשיש משבר רשת? תהיו מר וולף. ניהול משברים ברשת: עם...

טען עוד