הדברים שאתם חייבים לעשות כדי לקדם את העסק שלכם בדיגיטל

מאמר אורח מאת אור פיאלקוב כדי להצליח בעסקים, אתם צריכים לספק משהו שאנשים ירצו ובמחיר שהם מוכנים לשלם – אבל זה רק חצי מהסיפור, כי החצי השני וההכרחי הוא לגרום לאותם אנשים לדעת שאתם מציעים להם את אותו מוצר או שירות. החצי השני של הצלחה עסקית...

שיווק למגזר השלישי

שיווק במגזר השלישי: חמישה דברים שחשוב לדעת

שיווק ומגזר שלישי הם לא מונחים שמתחברים יחד ממבט ראשון. הרי שיווק הוא עניין שמטרתו הגדלת רווחים במגזר העסקי, ולעומת זאת המגזר השלישי הוא כינוי לארגונים הפועלים ללא כוונה ליצירת רווח. אך מי שעוסק בפועל בעמותות, בחברות לתועלת הציבור (חל"צ) ובארגוני התנדבות מבין היטב ששיווק...

חברות התרופות

חברות התרופות ומשבר הקורונה: חלון הזדמנויות שיווקי

אחד הביטויים הנפוצים ביותר בשנת 2020 (שני רק ל"אחי, אתה על מיוט"), הוא "משבר זה גם הזדמנות". כן, גם לי נמאס מהקלישאה הזו, אבל מה לעשות, לפעמים קלישאות הן נכונות, והקלישאה הזו נכונה במיוחד בכל הנוגע לשיווק של חברות תרופות. משבר הקורונה הציב את חברות התרופות,...

אסטרטגיה שיווקית

12 דברים שמגלים בתהליך אסטרטגיה שיווקית

יש לי בעיה עם המילה "אסטרטגיה". מצד אחד, אסטרטגיה היא הבסיס התכנוני לכל פעולה שיווקית או עסקית. מצד שני, זו מילה שאיבדה מכבודה בשל שימוש יתר שדילל את חשיבותה. אסטרטגיה שיווקית הפכה להיות מסמך דל שמסתכם בהמלצה על פלטפורמות, שממילא כולם משתמשים בהן, וב"ערכי מותג"...

שיווק מבוסס דאטה

שיווק מבוסס דאטה: תתחילו להתאמן. היום

לפני שנצלול לעולם של שיווק מבוסס דאטה, קבלו בסיס לסיפור מרתק: הבוקר נכנסתי לחניון. מה מרתק פה? בואו נשאל משפטן, איש שיווק, מתכנת ואיש דאטה. כניסה לחניון: אותה סיטואציה – פרשנויות שונות הסיטואציה הבנאלית והיומיומית של כניסה לחניון יכולה לבסס סיפורים שונים עם זוויות הסתכלות שונות: המשפטן היה מספר...

טען עוד