שיווק B2B

שיווק B2B: חמש תובנות ממחקר מקיף

אז מה יותר מסובך: שיווק B2C או שיווק B2B? התשובה היא שלכל אחד מערוצי שיווק אלה יש אתגרים משלו ותסכולים משלו. מה שבטוח: כשאתם רוצים להעמיק את הידע שלכם בתחום ה B2B אתם בבעיה. בעוד בתחום ה B2C קל יחסית למצוא חומר מקצועי כמו ספרים,...

תקציב שיווק 2020: חמישה עקרונות יסוד

ושוב העונה הזו הגיעה: יום הרווקים הסיני חלף הלך לו, ניצני סופגניות נראו בארץ, ותקציבים נסגרים בחדרי ישיבות עמוסים. ההכרעה תמיד אינה פשוטה: השמיכה תמיד קצרה מדי והמקומות שבהם אפשר להשקיע את התקציב הם כמעט אינסופיים. מובן שלכל ארגון או עסק תעדופים משלו בכל הנוגע...

אוטומציית שיווק

איך להתכונן לתהליך הטמעה של מערכת אוטומציית שיווק?

תהליך הטמעה של מערכת אוטומציית שיווק בארגונים הוא מורכב. מידת המורכבות תלויה בסוג ובמספר מערכות הנתונים וה-CRM הקיימות בארגון, במספר המקורות שמהם נשאבים נתונים, ובעד כמה הייתה קיימת מודעות בארגון לאיסוף ולסידור דאטה לאורך השנים. אחת הטעויות הנפוצות בתהליכי הטמעת מערכת אוטומציית שיווק היא התמקדות בפן...

המשפך השיווקי לא מץת

מותו של המשפך השיווקי? לא כל כך מהר

משפך שיווקי הפך לאופן ההמחשה הנפוץ ביותר לדרך שבה מתנהגים לקוחות בתהליכי רכישה. המודל של משפך שיווקי, שהוא בן יותר ממאה שנים, הוכיח את עצמו במגוון רחב של תעשיות, שירותים ומוצרים, עוד מימי המכירות מדלת לדלת ועד היום – בעידן הדיגיטלי. על פניו, נראה שהוא...

תוכן לאוטומציית שיווק

תוכן לאוטומציית שיווק: כך הוא יביא לכם תוצאות

אחת השאלות הנפוצות בקבוצות של מנהלי שיווק בפייסבוק ובלינקדאין היא "איזה כלי של אוטומציית שיווק כדאי לי להטמיע?" מכאן מתפתח דיון טכני הנוגע להתממשקות למערכות CRM ולצרכים הספציפיים של הארגון, החל מתרשימי זרימה פשוטים של שליחת מיילים וכלה במערכות מתוחכמות שיודעות לעקוב מקרוב אחר המסע...

טען עוד