כדי לנהל סושיאל ורכש מדיה, לא מספיק ללמוד ולהכיר את המערכות השונות. צריכים להתלכלך בעבודת שטח, ולהילחם בהתמדה בשוחות הקמפיינים כדי לצבור ניסיון. שיראל מגיעה עם ערימות של ניסיון מהשטח, ויכולת מרשימה להתנהל בווירטואוזיות מול הKPI, המספרים והנתונים. 

רקע מקצועי 

שיראל היא בוגרת תואר ראשון בתקשורת וניהול, ותואר שני במנהל עסקים, שניהם עם התמחות בשיווק. לפני שהגיעה למתכנה היא ניהלה את התוכן באתר המכללה למנהל, וניהלה סושיאל וקמפיינים בחברת דיגיטל עבור לקוחות עתירי תקציב. 

מילה אהובה בעברית 

געגוע. מילה עוצמתית שמתארת רגש, וכמעט מרגישה כמו רגש בפני עצמה. היא לא רק מבטאת חסר, אלא גם אהבה למישהו שנשאר איתך בלב. זהו הקשר למישהו יקר, וכל אחד חווה אותו בצורה שונה ומיוחדת. 

דברים שגילינו על שיראל 

שיראל יכולה להרים ארוחה ל-20 אנשים בשעתיים, ומוצאת שמחה במוזיקה, באוכל טוב (מכל הסוגים, אבל המנצח הוא סושי) ובכלל – בדברים הקטנים של החיים. ואם כבר דברים קטנים – היא אימא של לונה, חצי מלטז וחצי פודל, שהיא אולי קטנה אבל גם יודעת לעשות רעש גדול במשרד. ועוד משהו: שיראל צפתה כל כך הרבה פעמים בסדרה "חברים" שזה כבר הפך לשורה בקורות החיים שלה.