1. תגיד לי מה הרעיון שלך ואז נחליט אם להזמין את העבודה
נו באמת, עשו אותנו בקליק, לא באצבע. יותר מידי רעיונות טובים שלנו שנפסלו בידי הלקוח זכו לתחייה מחודשת אצל אותו לקוח וללא תמורה.
2. כמה לייקים אתה יכול להביא לי?
כל משווק מתחיל צריך לדעת שלייקים הם לא יותר מסחורה על המדף הניתנת לרכישה סיטונאית לכל דורש. כמות הלייקים היא לא העניין אלא האיכות שלהם והengagement והשיח שהם מייצרים.
3. תעשה לי סרטון ויראלי
אין שום אפשרות לחזות במדויק מראש את ה"ויראליות" של סרטון כזה או אחר, כפי שאין אפשרות לחזות אם סרט יהפוך לקאלט. אפשר להפיק סרטון מדויק מבחינה שיווקית ולהפיץ אותו באופן חכם.
4. אפשר לקבל את זה בפקס
לא, אי אפשר. תשתדרגו
5. נשלם לך פר הצלחה . . .
אם אתה לא מוכן להסתכן ולהשקיע בשיווק של המוצר שלך, למה שאנחנו נסתכן?
6. פחחח. . . כל היום בפייסבוק ועוד משלמים לך על זה?
הדיגיטל היא אחת העבודות המתישות בעידן המודרני ולו בגלל האופי ה24X7 שלה. לא מומלץ לעבוד עם מי שמתייחס לדיגיטל כתחביב ולא באופן פרויקטלי ומתודולוגי.
7. הבן של השכנה שלי עובד באינטרנט הוא יכול לעשות לי את זה בחצי חינם.
לכו על זה. כשנקבל אתכם בריבאונד נרוויח הרבה יותר.
8. אין לי סקייפ, בוא ניפגש אצלנו.
מה זה מטולה היום דרך כביש שש? שעתיים וחצי ואתה אצלנו (ברור, ביום כיפור אולי). תגידו, לא עדיף לעבוד בזמן הזה?
9. שוטף + 60
זה שאתם ארגון גדול ובירוקרטי, רק אומר שאתם צריכים לתת דוגמא טובה ולא לעשוק את הספקים שלכם
10. שוטף + 30
ראו את הסעיף הקודם