סרוג? ארבע שניות. זה מה שמשרדי הפרסום משקיעים בך

סרוג? ארבע שניות. זה מה שמשרדי הפרסום משקיעים בך

שתי פרסומות: האחת פורסמה בעיתונות החרדית והשנייה בעיתונות הסרוגה. מה ההבדל בשפת שני המגזרים? אין. המלל זהה (כולל "למהדרין יש תנובה"), כנראה שמספיק להדביק כיפה סרוגה במקום שחורה וחולצת טי במקום מכופתרת – וכל ישראל חברים באותו מועדון צרכנות

בעלי המותגים ממשיכים לפספס את המגזר הסרוג. כשפונים לחיילים – הקריאייטיב יודע להשתמש בסלנג צבאי, כשפונים למורים יודעים להשתמש בתוכן שיווקי הכולל הומור בית ספרי, כשפונים לחרדים מתכתבים עם עולם ערכים נוקשה, ורק כשפונים לסרוגים – בעצם, מי בכלל פונה לסרוגים? המגזר הנעלם.

מצאו את ההבדלים

גיל סלוביק
sloviks@gmail.com

תואר ראשון (LLB) ושני (LLM) במשפטים. עו"ד בתחום הקניין הרוחני (ייצוג חברות בינלאומיות דוגמת אדידס, טימברלנד, פייזר, סאנופי-אוונטיס, אבסולוט וודקה, רולקס, גאפ, רדבול, ועוד). העורך הראשי והמנכ"ל של המתכנה לתוכן עברי בע"מ.