אינפוגרפיקה: למה בכלל להשקיע בזה?

אינפוגרפיקה: למה בכלל להשקיע בזה?

מאותה הסיבה שחלק מכם לא יקראו את הפוסט הזה עד הסוף

כלי מי שאי פעם היה צריך לשאת נאום בפני קהל שנמצא בעיצומו של ארוע כלשהו, יודע עד כמה קשה לתפוס את תשומת לב. מבחינתו של הקהל, הדובר הגיע כדי להפריע להם להנות מהבר הפתוח ומהמינגלינג, והוא לא ייתן לדובר ולו עשר שניות של חסד.

תתפלאו לשמוע, אבל מי שנחשף לתכנים שלכם ברשת החברתית מתייחס אליכם בדיוק כך: יש לו עשר שניות לסקור את הפיד שלו, וכל מי שמייגע אותו – נפסל. רוצים לתפוס את תשומת לבו? תנו לו משהו שהוא לא ראה קודם, תעוררו את הסקרנות שלו והכי חשוב: תפעילו אותו. למה? כי בעידן התזזיתי שלנו אנחנו גם מאוד עסוקים וגם מאוד משועממים. לכן מנה קלה של בידור לעולם לא תידחה.

הנה דוגמא לאינפוגרפיקה סאטירית אינטראקטיבית: היא מסקרנת את הצופה, שרוצה לפענח את החידה, אך כדי לפענח אותה, הוא חייב להכינס לעולם המוצג בפניו, לפעול בו וללכת בעקבות הנתיבים המוצעים.

לחצו על המפה לקבלת גודל מלא

assaf voll
shubilam@gmail.com