קמפיין באנרים? מתי לאחרונה לחצתם על באנר?

תכנית חקירות

קמפיין באנרים? מתי לאחרונה לחצתם על באנר?

מכירים את זה שאתם רוצים לקרוא כתבה באינטרנט והבאנרים מתחילים לקפוץ מול העיניים ולכסות את המסך? כולנו כבר אלופים בלגלות את מיקומו של ה"איקס" הנכסף בפינה של המודעה כדי להעיף אותו מהעיניים ולהמשיך לקרוא.

סגירת הבאנרים היא חלק ממכלול של תופעות המאפיינות את המלחמה בין המפרסמים לבין הגולשים. אלה רוצים לחשוף את הפרסומות שלהם ואלה רוצים פשוט לעשות את מה שהם תכננו לעשות כשהם נכנסו לאתר: לצרוך תוכן. קמפיין באנרים עם באנרים קופצניים יותר? אנחנו נסגור את הבאנר מהר יותר. משקיעים עוד כסף בעוד הפצה? הבאנרים יתנפצו אל שוברי הגלים של הגולשים ויניבו במקרה הטוב 1% CTR.

פן נוסף של אותו מאבק מכונה "עוורון באנרים", תופעה אבולוציונית בה גולשים סורקים במוח באופן חזותי את הבאנרים – אך לא קולטים את התוכן שלהם ולכן "עיוורים" להם.

מה יכולים המפרסמים לעשות? הם צריכים לבחור: להמשיך להילחם באותה הדרך, או לנסות משהו אחר.

כדי להבין מה מפרסמים יכולים לעשות כדי להגיע לצרכנים בעידן מלחמתי שכזה, זימנו לחקירה את אילן צינמן, מנהל הפיתוח העסקי של אאוטבריין בישראל – לחקירה אודות פלטפורמות ל"גילוי תוכן".

גיל סלוביק
sloviks@gmail.com

תואר ראשון (LLB) ושני (LLM) במשפטים. עו"ד בתחום הקניין הרוחני (ייצוג חברות בינלאומיות דוגמת אדידס, טימברלנד, פייזר, סאנופי-אוונטיס, אבסולוט וודקה, רולקס, גאפ, רדבול, ועוד). העורך הראשי והמנכ"ל של המתכנה לתוכן עברי בע"מ.