גיל סלוביק

גיל סלוביק 

 

אין שום מסר שאי אפשר להעביר בשורה אחת פשוטה, ואתם מוזמנים לדלג מעל המלל המיותר שבפסקאות הבאות היישר אל השורה האחרונה.

גיל סלוביק שיווק באמצעות תוכן

צילום: אבישג שאר ישוב

מכירים את הטפסים האלה שצריך למלא בהם את רובריקת "משלח יד"? או. כאן אני מסתבך. הרזומה שלי כולל ליטיגציה רבת שנים בתחום הקניין הרוחני, תסריטאות וכתיבה סאטירית, ניהול קריאייטיב, בניית הרצאות וגם הדרכת טיולים. הקשר בין תחומי עיסוק אלה נראה על פניו רופף יותר מהקשר בין קופת אקספרס לבין שמונה מוצרים, אך בכל זאת יש בסיס אחד משותף לכולם: תוכן.

בכל אחד מהתחומים בהם אני עוסק אני מוכר תוכן. מוצר שקשה מאוד למכור. הטעות הגדולה ביותר של כותבי תוכן היא שקהל היעד צמא לשמוע את הגיגיהם. הנחת היסוד שלי, לעומת זאת, היא שאני פרסונה נון גרטה. לשופט אין כח לקרוא עוד כתב טענות משפטי בערימה האינסופית שלפניו, התייר רוצה בעיקר להגיע לחנות המזכרות ולא לשמוע על עוד קרב תנ"כי שהתרחש ממש כאן, ורק חסר לך לאכזב קהל המצפה לצחוק כאן ועכשיו. אם לא תתבלטו, תתבדלו ותפתחו קול ייחודי – המסרים שלכם יופיעו באולם ריק מקהל.

בניית תכני איכות היא מלאכת מחשבת מורכבת המחייבת חידוד מסרים ותובנות, חשיבה מחוץ לקופסא, והבנת קהל היעד, תחושותיו ומאווייו. בעולם של מבול מסרים ופידים עמוסים לעייפה, המלאכה מורכבת מתמיד.

השורה התחתונה: רוב משתמשי הניו-מדיה יקראו את השורה הראשונה והאחרונה בתוכן שלכם, וזה ממש חבל כי יש מסרים ותובנות שאי אפשר באמת להעביר בשורה אחת פשוטה.

כרטיס ביקור:

תואר ראשון (LLB) ושני (LLM) במשפטים

עו"ד בתחום הקניין הרוחני (ייצוג חברות בינלאומיות דוגמת אדידס, טימברלנד, פייזר, סאנופי-אוונטיס, אבסולוט וודקה, רולקס, גאפ, רדבול, ועוד)

כתיבה ותסריטאות סאטיריים (ערוץ תכלת, וואינט יהדות, נוניוז, מקור ראשון, מוצש).

ניהול קריאייטיב (קבוצת מקור ראשון)

@gilslovik

linkedin Gil Slovik