האתגר:
מיצוב חברת השקעות הנדל"ן האמריקאית around the block כחברה אמינה, ידידותית ומומחית בתחומה. זאת, בתחום שיש בו לא מעט "חאפרים" ואנשי עסקים חסרי יושרה.
הפתרון:
הקמת אתר הכולל שכבת תוכן המשקפת את ערכי המותג: היכרות מעמיקה עם השוק הרלוונטי, שקיפות מלאה לגבי התשואות על ההשקעות, ידידותיות ואמינות – כל זאת תוך המחשת העשייה בשטח בפרוייקטים השונים.
תוצאות:
יצירת נוכחות לחברה בדיגיטל והזרמת לידים רלוונטיים.
שורה תחתונה:
אם אתם מומחים, חדשניים ויודעים מה שאתם עושים – תוכן שמשקף את העשייה שלכם יבנה לכם את הנראות הטובה ביותר בדיגיטל. בלי שטיקים ובלי משחקים.