תיירות חבל בנימין

האתגר:

חבל בנימין הוא אחד מחבלי הארץ הגדולים והמרשימים בישראל. כיצד ניתן להגביר את הנראות של חבל הארץ בדיגיטל ואף להביא אליו קהלים שלא היו חושבים להגיע אליו, ואולי גם מעט חוששים.

הפתרון:

פעילות בשני מישורים:

המישור הראשון, בניית אתר אינטרנט שיפרט את כל מה שיש לחבל הארץ להציע, שיכלול גם  מגזין תיירותי חי ותוסס שיעסוק בקולינריה, יין, אטרקציות, אופניים, ארכאולוגיה, אקסטרים וטיולים (אתר האינטרנט והמגזין go Binyamin הוקמו לפני כשלוש שנים ונמצאים בתהליכי שדרוג בימים אלה).

המישור השני, פעילות דיגיטלית מניעה לפעולה. במהלך כל השנה – פעילות תוכן בסושיאל; ובחגים וחופשות בהן הציבור הישראלי מטייל – מערך תכנים ייחודי, הכולל תכנים שונים לדיגיטל: החל בכתבות וכלה במשחקונים, אפליקציות וסרטוני אנימציה.

השימוש בכלים אפליקטיביים שנותנים ערך לקהלי היעד ומסייעים להם בקבלת ההחלטות, אפשרו לנו "לצבוע" את הקהלים הרלוונטים ואף לפלח אותם לפי תחומי עניין לטובת קמפיינים ממוקדים, וגרמו לקהל להבין שיש בבנימין מערך תיירותי שמבין את הצרכים המדויקים שלהם.

תוצאות:

עשרות אלפי מטיילים המגיעים אל הפסטיבלים השונים מכל רחבי ישראל והתעניינות גוברת והולכת בתכנים המגזין go Binyamin ופעילות הסושיאל.

שורה תחתונה:

אפשר להשתמש במסכים כדי להוציא אנשים מהמסכים אל הטבע.

בית החולים הדסה

נאמני תורה ועבודה

בירה קורונה