וריפיי טבע

האתגר:

הגברת המודעות לבדיקה הגנטית הטרום לידתית verifi, בדיקה גנטית מובילה בתחום הבדיקות הלא פולשניות (nipt).
תחום הבדיקות הטרום לידתיות הוא תחום צפוף במיוחד במתחרים ובתוכן, בשל ריבוי סוגי הבדיקות והמותגים ויוצר בלבול רב בקרב קהלי היעד, מה שמקשה על בניית אוטוריטה.

הפתרון:

ליצור אוטוריטה בתחום הרלוונטי לבדיקה תוך שיקוף העובדה כי מדובר בבדיקה המובילה מסוגה. איך?

1. מתודולוגיית bottom up: השוואה מדוקדקת של כלל המוצרים בשוק, תוך הצפת היתרונות הבולטים ביותר, שיהיו מוסכמים על כל אנשי המקצוע בתחום.

2. אפיון מחודש לאתר האינטרנט של המותג כך שישקף את נקודות הבידול האלה, ויחבר אותן חזרה לערכי המותג הכוללים.

3. בניית שכבת תוכן הכוללת סדרת מאמרים שעושים סדר בבלגן, משקפים מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים בדיקה ומה סוג התוצאות שיתקבל.

4. ביסוס האוטוריטה המקצועית של המוצר: ראיונות וידאו עם רופאים וגנטיקאים מובילים בתחום המתייחסים לסוג הבדיקה (NIPT) – ומחדדים את מה שחשוב לבדוק לפני שבוחרים בדיקה – בהתאם ליתרונות הברורים שעלו מחקרית בשלב ה bottom up ואשר יבהירו לקהלי היעד כי זו אכן הבדיקה המובילה בשוק ויכניסו נתון זה למערך שיקוליהם במסע הצרכני.

תוצאות:

תגבור נראות המותג בדיגיטל, בסיסו האוטוריטה בקהלי היעד ובקהילה המקצועית – והזרמת לידים רלוונטיים שהגיעו מטפסים שהוצבו בתחתית כתבות וסרטונים.

שורה תחתונה:

תוכן מעניין, מונגש וברור – שמשקף יתרונות אמיתיים ומובהקים במוצר או בשירות, הוא שלב הכרחי במשפך השיווקי בתחום הרפואי, במיוחד בתחום צפוף כמו בדיקות טרום לידה.

נאמני תורה ועבודה

מפעל הפיס

אונקוטסט-טבע