אוניברסיטת בר אילן

האתגר:

המשימה שהוגדרה נשמעת פשוטה, אך למעשה היא מאוד מורכבת: ליצור דפי נחיתה עבור כל מחלקות אוניברסיטת בר-אילן, שמצד אחד יעוררו עניין בקרב קהלי היעד, ומצד שני ינגישו מידע טכני על הנלמד בכל מחלקה והדרכים להתקבל אליה. האתגרים בביצוע כללו: איפיון מדויק של מה יעניין את הסטודנט הפוטנציאלי לדעת על המחלקה, יישור קו של מידע עדכני שנאסף מלמעלה מ-50 מחלקות באוניברסיטה; אישור המידע מול גורמים אקדמיים ומשפטיים; ניסוח והצגת המידע באופן מעורר עניין ומונגש; אישור חוזר של המידע הערוך מול המחלקות השונות וגורמים נוספים באוניברסיטה; וכל זאת בתוך פחות מחודש ימים.

הפתרון:

1. איסוף המידע: בעזרת הפצת שאלונים חכמים, ריכזנו מידע עדכני על כל מחלקות האוניברסיטה. השאלון נוסח באופן שלא רק ירכז מידע מעודכן, אלא גם יציף לאנשי הקריאייטיב והרעיונאות שלנו את העובדות המעניינות ביותר על המחלקה, המחקרים המרתקים שמתקיימים בה, רשת הבוגרים ושיתופי פעולה מעניינים באקדמיה ומחוצה לה.

2. הנגשת המידע: המידע שנאסף חולק לקטגוריות בהתאם לתחומי העניין של סטודנטים המתעניינים בלימודים (מה לומדים, מה חוקרים, מה עושים עם התואר, איך נרשמים ועוד), תוך הצפת עובדות מושכות עניין. המידע נערך עריכה עיתונאית ולשונית.

3. וויזואליזציה של המידע: תמצית המידע גובשה לסרטון אנימציה קצר המציג תוך פחות מדקה את מהות כל מחלקה וייחודה.

4. אישור המידע: לצורך ריכוז הערות מכל מחלקה ומגורמים נוספים באוניברסיטה, יצרנו סביבת פיתוח ייעודית נפרדת לכל מחלקה בה היא יכלה לאשר או לבקש שינויים בטקסטים.

5. הפקת מתחם דפי נחיתה: הקמנו דפי נחיתה לכל אחת ממחלקות האוניברסיטה, המרכזים את המידע המונגש באופן בו המתעניינים ירצו לצרוך אותו ובאופן המדגיש את היתרונות הגלומים בכל מחלקה.

תוצאות:

בתוך פחות מחודש הוקם מתחם barilan360.info אליו מפנה כיום האוניברסיטה מתעניינים במחלקות השונות. זמני השהייה בדפי המתחם ואחוזי ההמרה בו (טפסי לידים), גבוהים מאוד.

שורה תחתונה:

ניהול פרוייקטים חכם העושה שימוש בכלים ייעודיים, מאפשר לבצע את הבלתי אפשרי. כן, גם המחוייבות של הלקוח לפרויקט וגם הנכונות של המבצעים לעבוד בשעות מטורפות – עשו את שלהם.

מרכז אקדמי פרס

עמותת פעמונים

ספייקי