המתכנה יוצרת עבור מותגים, חברות וארגונים תוכן דיגיטלי אפקטיבי

כדי להצליח בעולם השיווק הדיגיטלי, החברה שלכם חייבת להפוך ליצרנית תוכן.
לא סתם תוכן, אלא כזה שיהיה מדויק, איכותי ובולט מספיק כדי להתחרות ראש בראש מול מבול התכנים שמציף את הרשת על ידי שחקנים גדולים וחזקים.

המתכנה היא מערכת תוכן דיגיטלי להשגת מטרות שיווקיות הפועלת במתודולוגיה עיתונאית וכוללת עורכים, כותבים, תחקירנים, קופירייטרים, מומחי SEO, גרפיקאים, יוצרי וידאו ויוצרי אנימציה.

פוסטים אחרונים מתוך "מגזין תוכן על תוכן"

  • כיפה אדומה

    תוכן בתחפושת? אל תגרמו לצרכנים שלכם פוסט טראומה

    הטעות הזו עתיקת יומין, ועל כך תעיד סבתה של כיפה אדומה. כולנו מכירים את הנס הגלוי שבו הסתיים הסיפור מסמר השיער, אך פחות ידוע הוא גורלה של הסבתא בשנים שלאחר החילוץ הדרמטי מבטנו של הזאב המחופש. מתברר שבעקבות המאורע פיתחה סבתא הפרעת דחק פוסט טראומטית,...

  • אסטרטגיה שיווקית

    מסמך אסטרטגיה שיווקית? יש סיכוי של 538 אחוז להצלחה

    מחקר חדש שנערך על ידי חברת coschedule בקרב 1,597 משווקים ב-83 מדינות ניסה למצוא חוקיות בהצלחתם של משווקים ברחבי העולם. המחקר בדק תהליכי עבודה, אסטרטגיה שיווקית, פעילות בדיגיטל ופעילויות תוכן, וניסה למצוא מתאם בין שיטת עבודה שונות להצלחה בשטח. הרבה אקסיומות נופצו במחקר, אך בכל...

  • המרד השיווקי

    המלצת קריאה: מרד השיווק – החברה האנושית ביותר תנצח

    מארק שפר הוא כותב מוכר בתחום השיווק, וכתב כבר ארבעה ספרים בנושא. לקראת ספרו החמישי, שיצא לאור ממש לאחרונה, הוא ערך תחקיר במשך שנתיים. מרד השיווק: קריאת התעוררות למשווקים ולמפרסמים הספר Marketing Rebellion: The Most Human Company Wins  מנסה בכל כוחו לטלטל את הקוראים לקראת...

  • האתגר של אוטומציית שיווק: חוסר באסטרטגיה ובתוכן איכותי

    להגיד שתחום אוטומציית השיווק צובר תאוצה זה חתיכת אנדר-סטייטמנט. אם אתם לא שם היום – אתם תהיו שם בקרוב, כי פשוט לא תהיה לכם ברירה. ה-Marketing Automation כאן כדי להישאר וגם לנצח, אם יודעים להשתמש בו נכון. מה הקשיים בתפעול מערכות אוטומציית שיווק? תלוי מתי...

  • גוגל: "תשכחו כל מה שאתם יודעים על המשפך השיווקי"

    טוב, הכותרת שגוגל נתנו למחקר שלהם היא בהחלט מוגזמת. המשפך השיווקי נשאר משפך שיווקי, אלא שהוא הפך להיות דינמי. אם בעבר היחס אל התנועה במשפך השיווקי היה ליניארי – תנועה סדורה מראש המשפך אל תחתיתו – הרי שהיום צרכנים עולים ויורדים במשפך, משהים את התנועה...

  • מו"לתג רפואי

    מו"לתגי תוכן בעולם הרפואה: שלוש דוגמאות מהעולם

    והרי התחזית: בשלב מסוים בעשייה השיווקית שלכם בדיגיטל, התוכן יהפוך להיות חלק כה מהותי, עד שתגיעו אל ארץ חדשה: השלב שבו המותג הופך ל"מוציא לאור", כלומר: ערוץ עצמאי בעל אוטוריטה בתחומו, שמפיק באופן שוטף, ממש כמו מערכת עיתונאית, כתבות, מאמרים ומחקרים לאתר שלו, תכנים לניוזלטרים...

  • תוכן רפואי

    תוכן רפואי במשפך השיווקי: כל המחלות דומות זו לזו?

    יש בעיה עם סטטיסטיקה. מצד אחד היא ממכרת, במיוחד בעולם מעורפל כמו עולם השיווק והצרכנות. מצד שני, לפעמים התמונה המתקבלת באופן סטטיסטי יכולה להיות בסטיית תקן משמעותית כאשר מפלחים אותה לעומק. זה בדיוק מה שעשוי לקרות לכם כמשווקים באמצעות תוכן רפואי בעולם הרפואה. ד"ר גוגל...

  • אתר אינטרנט לעורכי דין

    אתר אינטרנט לעורכי דין: 7 טעויות נפוצות

    אם אתם עורכי דין שבונים אתר משפטי חדש או מרעננים את האתר הנוכחי, הכתבה הזו היא בשבילכם. אם אתם לא בטוחים לגבי הצורך ברענון האתר או בנייתו מחדש, כדאי לכם לקרוא את הכתבה הזו קודם. כך או אחרת, כדאי לכם להימנע מביצוע טעויות בתהליך בניית...

  • עורכי דין: האם האתר שלכם מוכן ל-2019?

    בשנת 2018 זה קרה. גם לשכת עורכי הדין הבינה שבתחום צפוף ותחרותי כמו עריכת דין, לאתר האינטרנט משקל קריטי להצלחה עסקית. בהתאם לסעיף 3 לכללי לשכת עורכי הדין (פרסומת), העוסק בפרסומת מותרת, הוכנס סעיף 5 שהסיר חסמים מפרסום באינטרנט. הסעיף הנוכחי קובע כי למעט הגבלות...

הצטרפו לניוזלטר שלנו

עוד במתכנה

תופסים קוויזה

תופסים קוויזה

קוויזיונר הוא אתר המרכז פתרונות גיימיפיקציה להשגת מטרות שיווקיות. בעזרת קוויזיונר אנחנו מפתחים דפי נחיתה, מבחני בחן את עצמך ואפליקציות ומספקים גם פלטפורמה למהלך הקמפיין. לאתר

פאבלישר הופך אותך למו''ל

פאבלישר הופך אותך למו''ל

Publyshare הוא פתרון של המתכנה שיכול להפוך כל ארגון או חברה לבעלי אתר מגזיני המותאם לשיווק בשיטת content marketing בתוך זמן קצר וללא עלויות. Publyshare מתאים במיוחד עבור לקוחות המעוניינים להציג לקהליהם את הנעשה בארגון דוגמת מוצרים ושירותים חדשים, פעילויות ומידע נוסף אך עדיין אין בידיהם פלטפורמה מתאימה להצגת התכנים.

הפיל הלבן שלנו

הפיל הלבן שלנו

פיל לבן היא חנות מרצ'נדייז שכל ארגון יכול להקים בתוך רגעים ספורים. מטרתה של החנות היא פשוטה: מעבר למכירת מוצרים המזוהים עם הארגון, היא מעניקה נופך מוחשי לענייני התוכן שהם לעתים מופשטים ואמורפיים, דבר המגביר את הנראות ואת החשיפה הדיגיטלית של השירות או המותג.