ZAP GROUP

ZAP GROUP

PROZAP

האתגר:

ZAP GROUP  מאנדקסת עשרות אלפי נותני שירותים בישראל. על עסקים אלו נמנים ארגונים בסדרי גודל שונים הפועלים במנעד רחב של תחומים. מטרתה של  ZAP GROUPהיא לתת ללקוחותיה כלי אפקטיבי לחשיפה רבה יותר ולנראות דיגיטלית גבוהה, זאת אף על פי שהם נתפסים כתחומים שגרתיים ו"אפורים" יחסית ומאמרים סטנדרטיים שנכתבים בתחומיהם זוכים לנתוני אנגייג'מנט נמוכים. מטרה נוספת שהוצבה היא לשרת את קשרי ה B2B של אותם עסקים עם ZAP ולהרחיב את הפעילות העסקית שלהם עם הקבוצה.

הפתרון:

לספר את סיפורם של העסקים המאונדקסים באמצעות תוכן צבעוני, מרהיב, תוסס ומסקרן.

הכלים:

בניית זירת תוכן בשם "PROZAP" המרכזת תוכן המופק באופן שוטף באמצעות מערכת המתכנה. הזירה חושפת באמצעות תוכן לא שגרתי את השירותים ואת נותניהם: בצורה ויזואלית, גראפית, טקסטואלית ובאמצעות אמצעים טרנדיים חדשים דוגמת מצלמות גו-פרו, גיימיפיקציה וראיונות עם האנשים המרכיבים את ענף השירותים במשק הישראלי. מדובר בפלטפורמה ייחודית עליה נחשפים תכנים המופקים במערכת המתכנה, פלטפורמה הניתנת כמוצר תוכן ייחודי של זאפ ללקוחותיה.

תוצאות:

אתר "פרוזאפ" עלה לאוויר לאחרונה והוא מתאפיין בנתנוני Engagement  יוצאי דופן. כמו כן קיימים ביקושים של בעלי העסקים המאונדקסים בZAP להופיע בו, מה שמסייע להשגת המטרה של הגברת פעילות ה B2B של הקבוצה.

שורה תחתונה:

בעידן בו התוכן הוא המלך, גם האינסטלטור צריך לדעת מה הסיפור שלו