בית חולים הדסה

בית חולים הדסה

המרכז לבריאות לב האשה

האתגר:

להביא לידיעת ציבור הנשים בישראל שתפיסת מחלות לב כבעיה גברית, היא שגויה מיסודה. מחלות לב פוגעות בנשים לא פחות מגברים. לכן כדאי שכמה שיותר נשים יכירו את הסימנים להתקף לב נשי, וישנו את אורח חייהן לבריא יותר.

הפתרון:

הקמת אתר המתעדכן הן בחומרים מקצועיים אודות מחלות לב בנשים והן בתוכן בעל אופי מגזיני השואף לביצוע שינוי אורח החיים של נשים.

תוצאות:

הוקם אתר תוכן מקצועי המשלב שכבה מגזינית לייפסטלית לנשים- lev-isha.org. תכני האתר מופצים ברשתות חברתיות, בדיוור מקוון ובמערכות לגילוי תוכן. זמני השהייה הגבוהים בדף ואחוזי הנטישה הנמוכים מלמדים שהתכנים מעניינים את קהל היעד. גם דף הפייסבוק הצומח ועשרות אלפי הצפיות בערוץ היוטיוב מלמדים שהתכנים מופצים בהצלחה לקהלי היעד.

שורה תחתונה:

גם תוכן נישתי ומקצועי מאוד יכול להפוך לתוכן דיגיטלי פופולרי שמצליח להתחרות על תשומת לב הגולשים.