AliExpress

aliexpress

AliExpress

האתגר:

כיצד יכול אתר מכירתי לייצר דף פייסבוק שלא מרגיש מכירתי? האם ניתן להגיע לתפוצה גבוהה ולמעורבות גם בדף מרובה לייקים אשר בו משתמשים בעלי שונות גבוהה? וכיצד ניתן לייצר תכנית תוכן מקומית לאתר בינלאומי המתפעל הרבה דפי פייסבוק במדינות שונות?

הפתרון:

תכנית התוכן הקודמת, שהיתה מכירתית למדי, הומרה, בעצה אחת עם הלקוח, לתכנית שנועדה בראש ובראשונה לייצר וייב של כיף. בין השאר כוללת התכנית החדשה חידות זיהוי של מוצרים ייחודיים, המחשות וידאו של מוצרים מעוררי חיוך, וחיפוש מתמיד אחר "המוצר הבא" שיעורר תשומת לב. לא נעשה שימוש בקידום ממומן בתכנית השוטפת.

תוצאות:

זינוק בנתוני התפוצה והמעורבות, סרטוני וידאו קצרים שהופקו עבור הדף הישראלי ומככבים ברשימות הסרטונים הנצפים בטריטוריות נוספות, השגת קליקים אורגניים למבחר מוצרים.

שורה תחתונה:

רוצים למכור יותר? תהיו מכירתיים פחות.