עמותת צו פיוס

עמותת צו פיוס

בתי ספר משותפים

האתגר:

איתור מועמדים ליזמת הקמת בתי ספר משותפים מעורבים לחילוניים ולדתיים.

הפתרון:

קמפיין דיגיטל המבוסס על שאלון רב ברירתי שבסופו דף נחיתה מתעדכן. המסר – אם אנחנו כל כך דומים, מדוע שילדינו לא ילמדו יחד. לקמפיין התגייסו גם ידוענים שילדיהם לומדים בחינוך המשולב.

הכלים:

תוכנת משחק ובו מתבקשים המשתמשים לאבחן על סמך תמונה ומספר נתונים בסיסיים, האם מדובר בילד או מבוגר דתי או חילוני. כל המוצגים במשחק נלקחו מתוך מאגר ילדים והורים שכבר רשומים בבתי הספר המשותפים. המסר הופיע בדף הנחיתה לצד תוצאות המשחק, מה שהביא משתמשים רבים להיחשף אליו בפועל.

תוצאות:

עשרות אלפים נחשפו לקמפיין בדיגיטל שכמעט ולא קודם בתשלום, עיקר התפוצה היתה אורגנית. זמני השהיה היו גבוהים, מעל לחמש דקות. המשתמש הממוצע נכנס מספר פעמים למשחק כיוון שהדמויות בו התחדשו מתוך מאגר גדול בכל פעם. עקב ההצלחה נבנה מבחן המשך שהביא גם הוא לאלפי חשיפות ללא קידום ממומן משמעותי.

שורה תחתונה:

כשהתוכן עובד, כולם מקליקים: גם דתיים וגם חילונים.