מפעל הפיס

מפעל הפיס

האתגר:

במסגרת מיזם "משחקים באחריות" מנגיש מפעל הפיס תכנים שמטרתם להעלות את המודעות להתמכרות למשחקי מזל, במטרה למנוע התמכרויות מחד ולטפל בהתמכרויות קיימות מאידך. תכנים הנוגעים להתמכרויות מעצם טיבם וטבעם אינם קלים לעיכול, והאתגר הוא להצליח להפיק תכנים שיעוררו עניין ויעבירו תובנות לציבור הרלוונטי.

הפתרון:

מספר סוגי תכנים הופקו, בשיתוף מפעל הפיס וגריי-קונטנט מבית אדלר חומסקי: משחקון לזיהוי דפוסי התמכרות; סדרת ראיונות וידאו עם מומחים להתמכרויות; סדרת וידאו על עמותות העוסקות בטיפול התמכרויות; ומאמרים שונים על אודות זיהוי התמכרות.

תוצאות:

מערך התוכן שהופק הצליח לעניין את קהלי היעד ולהעלות את המודעות של הסביבה לזיהוי וטיפול בהתמכרויות.

שורה תחתונה:

אפשר לגעת בציבור, לעודד אותו לצרוך תוכן ולהעביר אליו תובנות גם כשהתוכן אינו קל לעיכול.