וריפיי – טבע

וריפיי – טבע

האתגר:

הגברת המודעות לבדיקה הגנטית הטרום לידתית verifi, בדיקה גנטית מובילה בתחום הבדיקות הלא פולשניות (nipt).
תחום הבדיקות הטרום לידתיות הוא תחום צפוף במיוחד במתחרים ובתוכן, בשל ריבוי סוגי הבדיקות והמותגים ויוצר בלבול רב בקרב קהלי היעד, מה שמקשה על בניית אוטוריטה.

הפתרון:

ליצור אוטוריטה בתחום הרלוונטי לבדיקה תוך שיקוף העובדה כי מדובר בבדיקה המובילה מסוגה. איך? על ידי אפיון מחודש לאתר האינטרנט של המותג ובניית שכבת תוכן הכוללת סדרת מאמרים שעושה סדר בבלגן וראיונות וידאו עם רופאים וגנטיקאים מובילים בתחום המתייחסים לבדיקה ולחדשנות שבה.

תוצאות:

תגבור נראות המותג בדיגיטל והזרמת לידים רלוונטיים שהגיעו מטפסים שהוצבו בתחתית כתבות וסרטונים.

שורה תחתונה:

תוכן מעניין, מונגש וברור הוא שלב הכרחי במשפך השיווקי בתחום הרפואי, במיוחד בתחום צפוף כמו בדיקות טרום לידה.